מגידו: שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון בביקור במועצה

השרה סיירה במגידוטוק, תיכון מגידו, מוסד חינוכי רעות וחוות אדמה ומוקד הביקור וחנכה את בית חינוך "קשת התקווה". צילום: מ.א. מגידו

שרת החינוך, ד״ר יפעת שאשא ביטון ומנהלת המחוז ד״ר אורנה שמחון, ביקרו אתמול במועצה אזורית מגידו וחנכו את בית החינוך 'קשת התקווה'.
במסגרת הסיור ביקרה השרה במגידוטק, תיכון מגידו, מוסד חינוכי רעות וחוות אדמה ומוקד הביקור וחנכה את בית חינוך "קשת התקווה", ברוח החינוך הביוספרי, המשלב בין דתיים וחילונים.
בתום הטקס קיימו השרה ומנהלת המחוז שיח לכלל המנהלים עם כל מנהלי בתי  הספר במועצה.
בפתח הדברים אמרה שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון: "זו זכות גדולה להיות כאן במועצה, עם הקהילה ואנשי החינוך, ניכר שהלב בחינוך והחינוך בלב. זהו החלום שלי לכל מערכת החינוך בישראל. מרחבי למידה מצמיחים. בית הספר מיוחד מאוד. מאחלת לכם הגשמה ומימוש כל החלומות".
מנהלת המחוז, ד"ר אורנה שמחון: "בית הספר שהוקם כאן הוא תמצית החינוך על רגל אחת. יש כאן עשייה נהדרת. קירוב לבבות אמיתי שמתבטא בשיח. מ.א מגידו היא בין הרשויות המובילות בחינוך במחוז. זה בזכות הקהילה, ההורים וצוותי החינוך. הזכות שלנו כאנשי חינוך זה לחלום ולהגשים וכאן אנחנו מיישמים את זה לגמרי".
ראש המועצה, איציק חולבסקי סיכם את הביקור החשוב: ״שמחתי לארח היום את שרת החינוך הנפלאה ד"ר יפעת שאשא ביטון ואת מנהלת מחוז הצפון הנהדרת ד"ר אורנה שמחון בביקור חשוב במערכת החינוך של המועצה. שמחתי לשמוע משרת החינוך שהתרשמה מאד מכל מה שראתה במגידו. אני גאה במערכת החינוך הנפלאה של המועצה ושמח מאד שבראש מערכת החינוך במדינה עומדת שרה מקצוענית מוכשרת, חכמה ואמיצה, שתביא את מערכת החינוך בארץ לשיאים חדשים". 

"אני רואה תושבים עם ניצוץ בעיניים. הם מבינים שהשינוי לפנינו"

|

אלקבץ: "תודה לכולם, גם למי שלא הצביע לי"

|