מגידו: קנסות כבדים לרוכבי טרקטורונים ושטח על שדות חקלאים

המועצה האזורית מגידו מרחיבה את המאבק נגד נסיעות טרקטורונים בשדות המועצה ואישרה חוק עזר ייחודי המאפשר להטיל קנסות כבדים כנגד המתפרעים. צילום: סער רמון

המועצה האזורית מגידו מרחיבה את המאבק נגד נסיעות טרקטורונים בשדות המועצה ואישרה חוק עזר ייחודי המאפשר להטיל קנסות כבדים כנגד המתפרעים.
מזה תקופה ארוכה מנהלת המועצה האזורית מגידו מלחמת חורמה ברוכבי הטרקטורונים ורכבי השטח המתפרעים ונוסעים על שדות המועצה , פוגעים בשטחי החקלאות , בנחלים ובסביבה. מחלקת הביטחון של המועצה בראשות אליאב נהרי מבצעת מארבים פתאומיים לרכבים ביחד עם מג"ב, משטרת התנועה, קק"ל, רט"ג, הסיירת הירוקה , השומר החדש ומתנדבים מהישובים וכעת יזם ראש המועצה איציק חולבסקי חוק עזר ייחודי בישראל ולפיו טרקטורונים שיעצרו על ידי אנשי המועצה יקבלו קנסות גבוהים אם ייסעו שלא בדרכים המותרות.
חוק העזר אושר במליאת המועצה שנערכה בשבוע שעבר וכבר זוכה להתעניינות מצד מועצות אזוריות אחרות הסובלות גם הן מאותה תופעה וביקשו ללמוד ממגידו כיצד להתמודד עמה.
ראש המועצה איציק חולבסקי שוחח השבוע בנושא עם מפכ"ל המשטרה החדש ניצב קובי שבתאי וקבע עמו סיור ודיון משותף בנושא: "רק לפני שבועיים שדה שנזרע זה מכבר נהרס כמעט לחלוטין בעקבות התפרעות של טרקטרונים. מדובר במצב בלתי נסבל ולכן יזמנו את החוק שמטרתו להגביר את השמירה וההגנה על השטחים הפתוחים לרבות שטחים חקלאיים ולאסור נסיעה בדרכים שאינן מסומנות למעט מטרה של שימוש חקלאי".