מגידו: מרדפים דרמטים במסגרת פעילות האכיפה

גם בסוף השבוע האחרון בשילוב גורמים רבים בשטחיה הפתוחים של מועצה אזורית מגידו, התקיימה פעולות אכיפה נמרצת שכללה מרדפים אחרי טרקטורונים משתוללים, עצירם וגרירתם מהמקום

פעילות נמרצת נחושה ומוצלחת התקיימה גם בסוף האחרון במרחב מוא"ז מגידו ובפרט בעמק השלום. אנשי אכיפה מהמועצה בשילוב מחלקת הביטחון, מתנדבים וכוח משטרה ומג"ב בפיקודו של דודי מזרחי מפקד משטרת יקנעם עלית יחד עם משטרת התנועה ורשות הטבע והגנים.
בעקבות פעילות האכיפה נראה שהביאה לשקט ורגיעה באזור שהפך בימי שישי לאתר התפרעות בלתי נסבלת של טרקטורונים  וכלי רכב נוספים.
ממוא"ז מגידו דווח לעמקניוז כי בעקבות פעילות האכיפה במסגרתה התנהל מרדף אחרי טרקטורון עד אום אל פאחם ונעצרו אופנועים ליד אליקים, כמו כן נעצרו טרקטורונים רבים וחלקם הועמס על ידי גרר שהובא למקום.
בנוסף לפעילות זאת הוצבו השבוע ביוזמת מ.א מגידו ובביצוע מצוין ויעיל של רשות ניקוז קישון בולדרים בערוץ הנחל שמונעים מטרקטורונים לחצות את הנחל הזורם ולהרוס את גדותיו.
ממוא"ז מגידו בקשו לציין את מרחב מנשה -שרון של קק"ל בהנהגתו של יעקב ארק שהינו שותף מלא וקואופרטיבי מאד לתכנון ולביצוע פעולות ההגנה על השטח ושימורו.

טרטורוניןם משתוללים נעצרו בפעילות האכיפה בנחל שופט עמק השלום
טרטורונים משתוללים נעצרו בפעילות האכיפה בנחל שופט עמק השלום

איציק חולבסקי, ראש המועצה : " האתגרים בשטחים הפתוחים גדולים מאד. אנחנו מובילים יחד עם קק"ל, רט"ג , רשות הניקוז ושותפים נוספים שלנו במרחב תכנית אסטרטגית לבקרת התנועה בכל אגן עמק השלום ונחל שופט. עד שתקודם תכנית זו אנחנו פועלים בכוחות משותפים בכל סופי השבוע לשמירה על האזור המדהים שלנו מהרס והתפרעות"

גיוס חרדים לצה"ל – מהלך משפטי ראוי, האמנם?  

|

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|