מגידו: מחלקת הכדורסל של המוא"ז מסיימת עונה גדולה

מחלקת הכדורסל של הפועל מגידו מסיימת עונה בגדול כאשר מלבד הישגי הקבוצה הבוגרת שעלתה ליגה, ציינו מחלקות הנוער סיום עונה מוצלח.

כ- 300 ילדות וילדים שפעלו בחוגים ובקבוצות התחרותיות של המועדון הגיעו בשישי האחרון לאולם החדש בבית ספר עומרים למפגש סיום עונה. בתחילת המפגש התקיים משחק דרבי של קבוצות הקטסל של המועדון ולאחר מכן הילדים וההורים השתתפו בתחרויות קליעה מהנות. במהלך האירוע הוענקו תשורות למאמנים ולנערים המסיימים את דרכם במועדון ומתגייסים לצבא. הנוכחים חגגו עם 2 קבוצות הנערים והנוער שלקחו אליפות והגיעו למקום הראשון בליגה. ביום ראשון העפילה קבוצת הבוגרים רשמית ליגה.
חגיגת הכדורסל המשיכה ביום שישי כאשר התקיים הטורניר המסורתי לזכרם של בארי שיפמן ויוסי נוי במשחק כדורסל הותיקים של ההתיישבות העובדת.
מנהל מחלקת הספורט אריאל ירון: "היה כיף לראות את השחקנים הותיקים ואת הקבוצה מיקנעם מושבה משחקים נהנים וזוכרים יחד את בארי ויוסי. תודה גדולה ליאיר קלס ממשמר העמק ונתן חי ( נחצ'ה) שמובילים את תחום הכדורסל במועצה ומגיעים לשיאים חדשים ולסיגלית לוי מזכירת מחלקת הספורט שמסייעת לאורך כל השנה בקידום הפעילות. שנזכה לעוד אירועים ופעילויות כאלה באולם הספורט החדש בבית ספר עומרים שמהווה מקום נפלא לחגוג וליהנות מפעילות ספורט"