מגידו: גאווה! רז רוטמן קיבל מנשיא המדינה את אות "פורץ דרך"

מעורר השראה! רז רוטמן מהמושבה יקנעם קיבל מאת הנשיא את  אות "פורץ דרך". רז למרות נכותו, שימש כמורה דרך במהלך התנדבותו לשירות לאומי למרות נכותו הקשה. וכיום במקביל לפעילותו כמתנדב במאבק בתאונות דרכים, ו"בפורום לשיווין בנטל", הוא סטודנט ללימודי תעודה למורי דרך. צילום: באדיבות משפחת רוטמן

בט"ו בשבט, בבית הנשיא  בירושלים קיבל רז רוטמן  אות "פורץ דרך", במעמד מכובד ביותר, יחד עם עוד  פורצי ופורצות דרך בתחום. האות הוענקה לרז על פועלו כמדריך בעמותת לוטם  – טבע נגיש לכולם.
רז רוטמן, בן ה- 24 מיקנעם, נפצע בגיל 8 וחצי בתאונת דרכים קטלנית, שבה איבד את אחותו עדן ז"ל. בעקבות הפציעה הוא נותר מונשם, משותק ומרותק לכיסא הגלגלים, ולמרות זאת שימש כמדריך טיולים בעמק במסגרת שירות לאומי, וכיום הוא סטודנט ללימודי תעודה לקורס מורי דרך באוניברסיטת חיפה, למרות היותו מונשם.
רז פעיל גם במאבק בתאונות דרכים, ומרצה בפני תלמידים ונהגים על סיפור חייו. במקביל רז עוסק בפעילות "בפורום לשיווין בנטל", וזכה לציוני לשבח על תרומתו, בנוסף רז עובק בהדרכות ובהנגשת הטבע לאוכלוסיות ובהן אנשים עם מוגבלויות ותלמידי בית ספר.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


רז מספר:"אין בפי מספיק מילים לומר כמה שאני גאה ומאושר בחיי ודרכי אבל זה לא נגמר רק בזה… את הטקס פתח נשיא מדינת ישראל ראובן רובי ריבלין, אחד האנשים שאני יותר מעריך ומעריץ בארצנו".
הארוע התקיים במעמד דנ) עטר – יו"ר קק"ל,  שר-שלום ג'רבי – מקים ויו"ר הקודם של רשות השירות הלאומי-אזרחי וכיום מנהל @החטיבה לחינוך ולקהילה בקק"ל, דודו אשכנזי – מנהל מח' הדרכה, מפעלים חינוכיים והחינוך המיוחד בקק"ל, לביא זמיר – אחראי חוגי הסיירות של קק"ל ועוד הרבה מכובדים ומכובדות, ועמוס זיו מייסד ומנכ"ל עמותת לטם – טבע נגיש לכולם. הנחה את הטקס אבשלום קור.

כללית: חייה של מטופלת ניצלו בזכות עירנותו של הדימותן (רנטגנאי)

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|