מגידו: אכיפה מוגברת בשטחים הפתוחים במועצה

במא"ז מגידו החליטו להגביר את האכיפה במה שמוגדר המרחב הביוספרי, במטרה להקטין את הפגיעה בשטחי חקלאות ולמנוע הפרעה למטיילים, ובעקבות זאת, בסופי השבוע, מתקיימת פעילות אכיפה גדולה בשיתוף כוחות רבים

מטיילים רבים מגיעים בתקופה זו למוא"ז מגידו לאתרי הטבע, ליהנות מהנוף
מטיילים רבים מגיעים בתקופה זו למוא"ז מגידו לאתרי הטבע, ליהנות מהנוף

בתקופת החורף והאביב רבים המטיילים המגיעים למרחב הביוספרי של מגידו ,ליהנות משפע זרימות המים בנחלים והפריחות. האזור פתוח לכולם ומגיעים מאות מבקרים ביניהם גם רכבי שטח מגוונים.
במוא"ז מגידו הציבו מטרה כי בתקופה זו תוקפד תנועת כלי הרכב בדרכים המיועדות, ובנוסף יבוצעו פעולות אכיפה על הנהגים שלא נוהגים כחוק ומתפרעים, כל זאת, במטרה להקטין את הפגיעה והנזקים בשטחים החקלאיים ובשטחי המרעה ולמנוע הפרעה לתנועת המטיילים והמתגוררים ביישובי המרחב.
לפעילות האכיפה הזו, נענתה משטרת ישראל לפניית ראש המוא"ז לפעילות משותפת עם מחלקת הביטחון של המועצה ומתנדביה, ופועלת במשותף במוקדי המטיילים בסופו השבוע הקרובים.

ראש מוא"ז מגידו חולובסקי הצטרף ןלכחות האכיפה בשטח
ראש מוא"ז מגידו חולובסקי הצטרףללכחות האכיפה בשטח

ממוא"ז מגידו נמסר לעמקניוז, כי פעילויות אלו נושאות פרי, ביום ו' בשבוע שעבר(12.2) במבצע שנערך, נבדקו 56 טרקטורונים, ניתנו 7 קנסות, 8 כלי רכב הורדו לצורך בדיקה במוסך מורשה, וכן ניתנו 7 הזמנות לדין לנהגים פורעי חוק .
ראש מוא"ז מגידו איציק חולבסקי הצטרף גם הוא לפעילות האכיפה של כוחות האכיפה המשותפים בשטח, והביע סיפוק רב מעבודת המשטרה והמתנדבים.
חולובסקי: "ביום שישי האחרון בוצעה פעילות מוצלחת מאד בשיתוף מעולה של משטרת ישראל, מג"ב, מחלקת הביטחון של המועצה בהנהגת שמחה נאור ומתנדבים אכפתיים ומסורים. המועצה תמשיך בנחישות ובעקביות לפעול למען התושבים והמטיילים. נמשיך במבצעי האכיפה ונוסיף אליהם מהלך חשוב נוסף של צוותי הסברה משותפים עם מועצה מקומית מעלה עירון שיפעלו בשטח החל מסוף השבוע הקרוב."

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|