מגידו: הוענקו פרסי ראש המועצה לתרבות וספורט

הפרסים הוענקו לפעילים בקרב הקהילה שתרמו מזמנם ומרצם לפרויקטים בתרבות ובספורט, ראש המועצה,

הפרס הוענק לאחרונה לתושבי מועצה אזורית מגידו בתרבות והספורט, בטקס מרשים שהתקיים  בקיבוץ משמר העמק .
ישבו בוועדת הפרס ראש המועצה איציק חולבסקי, מנכ"ל המועצה אברהם אזולאי, מנהל  התרבות נחמיה להב, מנהל האולפנה למוסיקה שמוליק טסלר ,דפנה גוברין ממשמר העמק, אריאל ירון, מנהל  מחלקת הספורט וגיל מור מקיבוץ דליה.

פרסי התרבות הוענקו:

למנצחת פנינה ענבר ולמקהלת מגידו, על פעילותה המוזיקלית הענפה של המקהלה ועל הישגיה האומנותיים ולפנינה על הקמתה של המקהלה, ניהולה המוזיקלי והניצוח עליה במשך 20 שנות קיומה.
לדורון אופיר ולתזמורת כלי הפריטה "הר ועמק". על פעילותה המוזיקלית רבת השנים, על הייחוד האנושי והתרבותי המאפיין את התזמורת, על מכלול כישרונותיו של דורון אופיר – מנצחה ומנהלה האומנותי של התזמורת.

לדודו ומתן זכאי מקבוץ דליה על פרויקט "שיר ליל שבת". על כשרונם האומנותי, שהוא אבן שואבת ומקור להנאת רבים, על התרומה הייחודית לפעילות התרבות במועצה.

למייסדי ומפיקי פסטיבל "יערות מנשה"- נתי וירבה ונטע שפירא. על ייסודו ומיסודו של פסטיבל "יערות מנשה" כאירוע עוגן בפעילות התרבותית של המועצה, על הצלחה יוצאת דופן לממש, הלכה למעשה, את ערכי היסוד וחזון התרבות במועצה, ועל הבאתו של פסטיבל יערות מנשה למעמד מוביל בין הפסטיבלים הבולטים בארץ

פרס ראש המועצה על מפעל חיים בתחום התרבות ניתן לאורה רון על יצירתה האומנותית, הוראת האומנות ופעילותה כאוצרת ומנהלת חוג אומנות אזורי בקיבוצה משמר העמק במשך שנים רבות.

פרסי הספורט הוענקו ל:

מקום ראשון -הוענק לשי חזן ולקבוץ הזורע על הפקת "סובב עמק". על פעילותו הספורטיבית והציבורית בהפקת "סובב עמק" והפיכתו למגה אירוע ברמה ארצית ובינלאומית
מקום שני– הוענק  לשלומי חיימי  מעין השופט אלוף, ישראל ברכיבה על אופני הרים על הישגיו הספורטיביים והיותו אלוף ישראל באופני הרים.
מקום שלישי – הוענק לד"ר אדר טייכנר וירון שרם על טריאתלון יוקנעם  מושבה על היזמות הספורטיבית ופיתוח הטריאתלון לכדי פעילות ספורטיבית שנתית וקבועה ביוקנעם המושבה.

איתן רם פרס מפעל חיים בספורט צילום זיו ברק (2)
איתן רם פרס מפעל חיים בספורט צילום זיו ברק 

פרס ראש המועצה על מפעל חיים בתחום הספורט ניתן לאיתן רם מקיבוץ עין השופט על הישגיו הספורטיביים ופעילותו הספורטיבית הציבורית, בתחום המועצה ומחוצה לה.

ראש המועצה איציק חולבסקי אמר: "אני רואה בתרבות את הערך המוסף, את הנשמה היתרה של הקהילה היישובית והאזורית שאנחנו מובילים ואת החיבור והדבק הקהילתי המיטבי "

הודה בשם מקבלי הפרסים נטע שפירא שנשא דברים:  " לא באנו לאזור שיש בו ריק תרבותי, להיפך – באנו לאזור שוקק פעילות, אבל הוספנו נדבך מיוחד משלנו, נדבך שהפך לתקדים ולשיטה, שאחר כך המשיכו לפיה אירועים נוספים.יש באזור שלנו עוד אנשים ופרויקטים רבים הראויים לפרס, וצריך להמשיך ולהעניק להם אותו בשנים הבאות.