מגידו: בני 11 נתפסו נוהגים על טרקטורון

מחלקת הביטחון של המועצה האזורית מגידו ערכה בסופ"ש האחרון מבצע אכיפה נגד השתוללות כלי רכב מוטוריים – במהלכו נבדקו במרחב הביוספרי למעלה מ-70 כלי רכב

סוף השבוע האביבי הוביל לאזור המרחב הביוספרי במגידו אלפי מטיילים. במקביל הובילה מחלקת הבטחון של המועצה יחד עם משטרת ישראל עוד מבצע אכיפה חשוב ומוצלח נגד השתוללות כלי רכב מוטוריים.
המבצע התקיים בפיקוד מש"ק מג"ב יגאל כהן ובהשתתפות מתנדבי מג"ב, מש"ק גבעת עוז, ניידת תנועה משטרת מגדל העמק, שוטר נקודת יקנעם עלית, מחלקת ביטחון מועצתית, קב"ט מועצה, סייר שדות, קק"ל, רט"ג ורב"שים. במבצע נבדקו מעל 70 כלי רכב שטח.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מדוברות המועצה נמסר כי במהלך המבצע נתפס נהג קטין בן 15 נוהג על טרקטורון לאחר שלא הוציא רשיון נהיגה מעולם. הנהג נפסל והכלי הושבת ונגרר. כמו כן נתפס רוכב אופנוע שלא הוציא רשיון נהיגה מעולם. גם הוא נפסל והכלי הושבת ונגרר.
"במבצע נתפסו גם שני ילדים בני 11 שאינם ברי עונשין, נוהגים על אופנוע וטרקטורון זעירים והם נגררו בגרירה פרטית", סיכמו בדוברות המועצה.
איציק חולבסקי ראש המועצה: "האיזור שלנו מדהים ביופיו ומושך רבבות מטיילים. המועצה תמשיך יחד עם משטרת ישראל וכל השותפים הנהדרים שלנו במרחב לפעול בנחישות ובעקביות להבטיח את בטחון המטיילים והתושבים".