מגדל העמק: הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי ביקר בעיר

ראש העיר אלי ברדה אירח את הרמטכ"ל לשעבר ויו"ר קרן רש"י בהווה רא"ל גבי אשכנזי לביקור כדי לבחון את הרחבת פעילות קרן רש"י בעיר.  צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

ראש העיר אלי ברדה אירח את הרמטכ"ל ה-19 של מדינת ישראל ויו"ר קרן רש"י בהווה רא"ל גבי אשכנזי. לברדה ואשכנזי היכרות ארוכת שנים מהשירות הצבאי במהלכו הצטלבו דרכם של השניים במספר תפקידים כאשר אשכנזי היה מפקדו של ברדה במספר תפקידים ואף העניק לו את דרגת סגן אלוף.

הביקור של אשכנזי שהינו אזרח כבוד של העיר מגדל העמק, התקיים במבנה המבטא את היוזמות והמענים שהרשות פיתחה לטובת ורווחת התושבים והכולל "מרכז לגיל הרך", "מרכז למצוי כישורים" ותוכנית "מתלות לאחריות" ובהשתתפות בעלי תפקידים מקצועיים ברשות ובקרן רש"י.

אשכנזי וצוותו מקרן רש"י בישיבה משותפת עם בכירי עיריית מגדל העמק
אשכנזי וצוותו מקרן רש"י בישיבה משותפת עם בכירי עיריית מגדל העמק

במהלך הביקור סקר ראש העיר ברדה את שיתוף הפעולה הפורה עם הקרן הכולל עידוד וחיזוק לימודי אנגלית ל4-5 יחידות לימוד, מיל"ת לגני הילדים וחטיבות הביניים, תכניות 'מגשימים' ו'ניצני מגשימים' לעידוד לימודי סייבר והכנה ליחידת צה"ל היוקרתית 8200, "רבדים", בית חם לנערות בסיכון וכן תכניות הרווחה "עוצמה" ו"נושמים לרווחה". כמו כן הציג ראש העיר את האתגרים והיוזמות של הרשות ואת הבקשות להרחבת פעילות הקרן במגדל העמק. ד"ר דגנית בידרמן, מנכ"לית עמותת "להיטיב" הציגה את התוכנית העירונית "מתלות לאחריות" והזמינה את הקרן להיות שותפים להצלחה.

גבי אשכנזי וצוותו החמיאו לרשות על שיתופי הפעולה המוצלחים עם הקרן ועל התשתיות הארגוניות הקיימות בישוב והודיעו כי יבחנו להוסיף תוכניות חדשות לשדרוג שיתוף הפעולה עם הרשות.