מגדל העמק: השקעה חסרת תקדים במוסדות החינוך

עיריית מגדל העמק משקיעה סכום חסר תקדים של למעלה מ-20 מיליון שקלים בשיפוץ, חידוש ובנייה במוסדות החינוך השונים בעיר.

בשנת הלימודים החולפת ולקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ז, משקיעה עיריית מגדל העמק סכום חסר תקדים של כ-20 מיליון שקלים בעבודות שיפוץ, שדרוג ובנייה במוסדות חינוך ברחבי העיר.
בין הפרויקטים השונים המתפרסים כמעט על כל מערכת החינוך העירונית, אפשר לציין את בית הספר "יגאל אלון" שם הוקמה "חטיבה צעירה" עם חצר ייחודית לצד חידוש אולם הספורט בעלות כוללת של 600 אלף שקלים, הקמת חצר ייחודית ושיפוץ מגרש ספורט בבית הספר "עליזה בגין" בעלות של 750 אלף שקלים, חידוש מגרש ספורט דשא סינטטי ב"גיורא יוספטל", חידוש מבנים והקמת חט"צ בבית הספר האר"י בעלות של למעלה ממיליון שקלים, חידוש מבנים ושדרוג חצר ביערת העמק בעלות של כ-350 אלף שקלים, חידוש מבנים והקמת מתחם אתלטיקה וספורט ב"אורט רוגוזין" בעלות כוללת של מיליון שלוש מאות שקלים.

הקמת מתחם אתלטיקה וספורט ב"אורט רוגוזין"
הקמת מתחם אתלטיקה וספורט ב"אורט רוגוזין"

השקעות נוספות בוצעו בבי"ס חב"ד בנים- "תומכי תמימים" בעלות של 200 אלף שקלים, "נחלת ישראל" בעלות של 200 אלף שקלים ומיליון שקלים במוסד "מתיבתא" של "מגדל אור". פרויקטים מרכזיים שמתבצעים בימים אלה הם הקמת בית ספר ממלכתי דתי לבנות חב"ד "חיה מושקא" בעלות של למעלה מ-5 מיליון שקלים והקמת אגף כיתות חדש בבית הספר "נר הצפון" בעלות של 2 מיליון שקלים.

הקמת חצר ייחודית ושיפוץ מגרש ספורט בבית הספר "עליזה בגין"
הקמת חצר ייחודית ושיפוץ מגרש ספורט בבית הספר "עליזה בגין"

פרויקטים נוספים שתקציבם כבר אושר ואמורים להתחיל בחודשים הקרובים הם הקמת כיתות חדשות בבתי הספר "נופים" בעלות של 800 אלף שקלים וכן תכנית כללית לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה בעלות כוללת של למעלה מ-11 מיליון שקלים ב"אורט רוגוזין", "גיורא יוספטל" ו"עליזה בגין".