מגדל העמק: תכנית לשיפור פינוי פסולת בעיר בהשקעה גדולה יצאה לדרך

14 מיליון ש״ח מושקעים בפרויקט פחים מוטמנים והחלפת צי הרכב בעקבות האצת תהליך שיפור איכות הסביבה ואיכות החיים בעיר. צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

הרשות ממשיכה לחדש ולהתחדש. פרויקטים רבים בעיר נמצאים בשלבי ביצוע מתקדמים וחלקם הסתיים לא מזמן. מבין חלק מהפרויקטים ניתן למנות את שתי השכונות החדשות "קרית רבין" ו"מצפה העמק" שנמצאות בשלבי בניה ופיתוח מתקדמים, בניית בית ספר חדש "רמון" במקום "גיורא יוספטל" שעתיד להיפתח בספטמבר הקרוב, אולם ספורט חדש בבית ספר "אורט רוגוזין" כבישים חדשים ומשודרגים, מעונות יום וגני ילדים, תשתיות ועוד.
ראש העיר אלי ברדה, סגניו, מנכ״ל העירייה והצוות המקצועי החליטו להשקיע באופן מיוחד ומשמעותי גם בנושא איכות הסביבה ואיכות החיים בסכום גדול של 14 מיליון שקלים לתוכנית לשיפור פינוי פסולת בעיר הכוללת: החלפה של כל מיכלי האצירה 12/6 קו"ב לטמוני קרקע ומונחי קרקע בקיבולת של 3,750 ליטרים, החלפת מיכלי אצירה 1100 יוחלפו בהדרגה למיכלים חדשים כאשר מהלך זה יושלם תוך שנה כולל רכישת 3 משאיות חדשות.
מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר סרגיי אוקלנדר אמר: "מגדל העמק היא אחת הערים היחידות, אם לא היחידה, שהחלה תכנית כלל עירונית. מכלי האשפה החדשים ישנו את פני העיר. הצלחת הפרויקט תלויה הרבה במודעות של התושבים ונצטרך את שיתוף הפעולה שלהם".
ראש העיר אלי ברדה שיבח את מנכ״ל העירייה שלום זוזוט על הכנת התוכנית והוצאתה לפועל בשיתוף מ״מ ראש העיר סרגי אוקלנדר וצוות מנהלי אגף חזות העיר יניב בן יוסף ויגאל כהן גם על הזכייה בפרס חמישה כוכבי יופי של המועצה לישראל יפה במשך חמש שנים ברציפות ואמר: "תנופת הבנייה והפיתוח של העיר לצד עשרת הפרסים והאותות שזכינו בשנתיים האחרונות חייבה לתעדף את תחום איכות הסביבה והנראות של הפחים וצי הרכב ולאגם משאבים להשקעה גדולה במיוחד שתתבצע בכל רחבי העיר על פי תוכנית סדורה ומקוצרת, ביצוע תוך שנה במקום תוך שלוש עד חמש שנים בגלל גודל ההשקעה"

בשישי: יום פתוח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|