מגדל העמק: תושייתה של נציגת שירות במוקד העירוני הצילה חיים

נציגת השירות במוקד 106 סיגלית גבאי הזעיקה תוך דקות שירותי הצלה לביתה של קשישה בעיר בעקבות חוסר מענה. לאחר בדיקה מעמיקה נכנסו נציגי הפיקוח והשיטור העירוני אל ביתה וגילו שהקשישה כנראה מעדה ונפגעה. לולא הייתה זוכה לטיפול מידי והייתה שוהה באותו מצב מספר שעות היה חשש לחייה

מבין עשרות הפניות שמגיעות בשגרה היומית למוקד העירוני במגדל העמק אחת שהגיעה השבוע הדליקה נורה אדומה שחייבה תושייה ופעילות מהירה מול הפיקוח והשיטור העירוני לצד כוחות הצלה.
הכל החל בפניה למוקד העירוני של תושבת העיר שדיווחה כי אין מענה בביתה של קרובת משפחתה וכי יש חשש לחייה.
נציגת השרות סיגלית גבאי דיווחה במיידי לאגף הפיקוח והשיטור העירוני שעשו את דרכם תוך מספר דקות והגיעו אל ביתה של הקשישה. לאחר מספר ניסיונות ובדיקה מעמיקה בשטח נכנסו נציגי הפיקוח והשיטור העירוני אל ביתה וגילו שהקשישה כנראה מעדה ונפגעה.
נציגי מד"א שנכחו במקום מייד החלו בהגשת טיפול לקשישה שחשה טוב יותר לאחר מכן. החשש הגדול היה במידה ולא הייתה זוכה לטיפול מידי והייתה שוהה באותו מצב מספר שעות היה חשש לחייה.
באגף פניות ושרות לתושב ידעו לציין השבוע שזו רק אחת מטיפול מפניות שכרוכות בהצלת חיי אדם בעיקר בקרב אוכלוסייה מבוגרת שמתגוררת לבד לצד טיפול מהיר בפניות שמחייבות טיפול מידי. בחודשים האחרונים זוכה המוקד העירוני ללא מעט שבחים ותודות מקרב תושבי העיר על אופי ומהירות בטיפול בפניות בעיקר בתקופה בה נגיף הקורונה היה בשיאו בישראל בכלל ובעיר בפרט.
איילה זלצר מנהלת אגף שירות הציבור אמרה: "מגמת השיפור בשירות לתושבים נמשכת והיא מבוססת על הכשרה מקצועית לנותני השירות במוקד, מיומנות וניסיון רב שנרכש והוטמע במהלך הימים הסוערים של ההתמודדות בנגיף ה'קורונה'".