מגדל העמק: שתי חברות חדשות הוקמו באיזוה"ת "רמת גבריאל

ברוכות הבאות: עמק הסיליקון הצפוני ממשיך להתפתח. ראש העיר ברדה של מגדל העמק ביקר במשכנם החדש של שתי חברות חדשות שהוקמו ברמת גבריאל ויקלוט מהנדסים צעירים 

"אזור התעשייה רמת גבריאל המקום ליזמים צעירים", במילים אלו פתח את הסיור מנכ"ל חברת ארק אוטמציה שחר חיאל. השבוע במסגרת הסיורים שמקפיד לקיים ראש העיר בשלושת אזורי התעשייה, ביקר אלי ברדה בשתי חברות חדשות "ארק אוטומציה" ו- "אקסווינסיס".
ארק אוטומציה עוסקת בפיתוח ויצור מערכות אוטומציה, רובוטיקה ומכונות לפי דרישת הלקוח. אקסווינסיס מייצרת בקרת איכות למוליכים למחצה. לצד הפעילות העסקית הענפה שחר חיאל כבר נרתם לקשרי תעשייה קהילה ונכון להעסיק מהנדסים צעירים תושבי העיר לצד מתן הזדמנות גם לוותיקי העיר אותם הוא מעסיק בשל נסיונם הרב.
דורון ריניס מנכ"ל ומייסד אקסוויניסיס הוא איש עתיר נסיון בתעשייה ובחירתו להקים את החברה שנמכרה ליפנים במגדל העמק מלמדת על הבנתו כי החברות בעיר הן סיפור הצלחה.
לביקור התלוו ליאורה אדרי מנהלת הון אנושי צעירים ומנהלת קשרי תעשייה קהילה, מריאנה גבלין האחראית במרכז על פיתוח קריירה וקובי פורטל דובר הרשות.
ראש העיר: "פגשתי שני מנכ"לים מחויבים, מלאי מוטיבציה ואהבה למגדל העמק המאמינים כי יש ערך מוסף להגעתם ולהקמת החברה בעיר. התרשמתי מהעשייה העסקית הענפה המתקיימת בשתי החברות ומסביבת העבודה הצעירה והדינימית שהתפתחה במבנה".