מגדל העמק: רפי בוסקילה צפוי לחתום בימים הקרובים

רפי בוסקילה, שאימן בעבר במגדל העמק במשך ארבע עונות ואשתקד חווה עונה לא פושטה בעירוני טבריה, צפוי לחזור למגדל העמק. היו"ר הנרי איפרגן: "הפערים הצטמצמו אחרי שרפי בוסקילה התפשר בדרישותיו. הוא השלים עם הקו של המועדון. פחות או יותר הכל גמור, אבל עדיין לא סופי". צילום: אתר "בסט בול"

מסתמן: רפי בוסקילה בדרך לקדנציה נוספת בהפועל מגדל העמק. לפני כשבועיים נפגשו היו"ר הנרי איפרגן והמאמן רפי בוסקילה ובאותה פגישה התעוררו פערים גדולים מאוד בין הצדדים, והתחושה הכללית הייתה שהם לא משדרים על אותו גל. אלא שבתחילת השבוע השניים נפגשו פעם נוספת, והפעם, כך לפי גורמים בקבוצה, הצטמצמו הפערים בין הצדדים בצורה משמעותית. בימים הקרובים צפוי היו"ר איפרגן לקבל החלטה סופית לגבי סוגיית המאמן בהפועל מגדל העמק. ועל פי ההערכות מסביב המאמן רפי בוסקילה, שאימן בעבר במשך ארבע עונות בקבוצה וידע איתה הצלחות יפות, יחזור לכור מחצבתו. וזאת, אחרי עונה לא פשוטה עם עירוני טבריה שבמהלכה הוא פוטר מתפקידו.

בפגישה הראשונה בין היו"ר איפרגן לבין בוסקילה התעוררו פערים גדולים בין הצדדים. בפגישה הנוספת שהתקיימה השבוע

המאמן בוסקילה אמר לאתר 'עמקניוז': "הייתה פגישה חיובית. אני מאמין שבימים הקרובים יהיו התפתחויות בעניין הזה".

היו"ר הנרי איפרגן הוסיף: "הפערים הצטמצמו אחרי שרפי התפשר בדרישותיו. הוא השלים עם הקו של המועדון. פחות או יותר הכל גמור, אבל עדיין לא סופי. אנחנו נוריד את כל מה שנאמר בפגישה לכתוב. עד שזה לא חתום זה לא רשמי".