מגדל העמק: צעירים חשודים בגניבת פלאפון וסחיטת בעליו בחשיפת תמונות אינטימיות

שני הצעירים נעצרו בתום מארב משטרתי. המכשיר הנייד נתפס ברשותו של אחד מהשניים

בפעילות יזומה ומהירה של בלשי משטרת ישראל נעצרו אתמול שני צעירים, תושבי מגדל העמק, אשר גנבו מכשיר סלולרי מגבר וניסו לסחוט אותו. השניים ביקשו מבעל הטלפון – סכום כסף בתמורה שלא יפרסמו תמונות אינטימיות שלו ושל בת זוגתו המצוית בזיכרון המכשיר.
ביום שבת, בזמן שהקורבן, שנות ה-30 לחייו, שיחק כדורגל עם חבריו, נגנב מכשירו הסלולרי שהונח בצד עם שאר חפציו. זמן קצר לאחר הגניבה יצרו החשודים בגניבה קשר עם הקורבן באמצעות הודעות s.m.s וביקשו סכום כסף בתמורה כאמור שלא יפרסמו תמונות אינטימיות שלו ושל בת זוגתו.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


במסגרת חקירה מהירה נקבע מפגש של הקורבן עם החשוד אשר ניסה לסחוט אותו. בלשי משטרה אשר המתינו במארב במקום המפגש זיהו שני חשודים ולאחר שבוצע מעצרם של השניים, (17.5,18.5) נתפס המכשיר הסלולרי בחיפוש על גופו של אחד החשודים.
שני החשודים נעצרו ולפני זמן קצר הסתיים הדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבימ"ש שלום נצרת. מעצרו של הבגיר הוארך עד יום רביעי והקטין ישוחרר היום בשעות הערב ממעצרו.
מדוברות המשטרה נמסר: "גניבת מכשיר סלולרי מאדם, פוגעת בפרטיותו ובביטחונו. משטרת ישראל פועלת רבות על מנת להגן על הציבור מפני עבירות הפוגעות בו, ובכדי לאתר את החשודים במעשה על מנת להביאם לדין. במהלך השנתיים האחרונות, אותרו בזכות פעילות משטרתית והוחזרו לציבור מעל 3300 טלפונים ניידים ומחשבים ומתחילת השנה הנוכחית (2017)הוחזרו מעל 1700 טלפונים ניידים, מחשבים וטבלטים לבעליהם".

עפולה: חשד לרצח של אישה בת 48

|

סמוך לטירת צבי: סוכלה הברחת נשק גדולה

|