מגדל העמק: פורסם מכרז לבניית 283 יח"ד במסלול "דיור במחיר מופחת"

תנופת הבנייה ממשיכה. רשות מקרקעי ישראל ומשרד השיכון והבינוי פרסמו מכרז לבניית 283 יחידות דיור ב"קרית בגין" במסגרת התכנית החדשה בנוסף למכרז לבניית מרכז מסחרי בשכונת "המושבה" במצפה העמק

תוכנית הדיור החדשה "דיור במחיר מופחת" של משרד השיכון ומועצת מקרקעי ישראל, תופסת תאוצה במגדל העמק.
על פי התוכנית, חולקה הארץ לשלושה אזורים, שבהם יתבצעו שיטות שיווק שונות על מנת לאפשר מגוון פתרונות דיור במחיר מופחת לאזורים שונים.

"דיור במחיר מופחת" הינה החלופה של "מחיר למשתכן" שקודמה במסגרת "הסכם גג" לבניית 6,000 יח"ד במגדל העמק. התכנית מציעה מגוון פתרונות רלוונטיים, מעודכנים ומתוקנים, תוך יישום לקחים ומסקנות שעלו מהפעלת תוכנית "מחיר למשתכן".
בשבוע שעבר פורסם מכרז על ידי רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון לרכישת זכויות חכירה ב"קרית בגין" במסגרתו יבנו 283 יח"ד בשני מתחמים שונים.
הקריטריונים לזכאות ב"דיור במחיר מופחת": חסרי דיור שהם יחידים בני 35 ומעלה; או זוג נשוי עם או בלי ילדים, אשר אין להם זכויות על דירה או חלק מדירה ב-10 השנים שקדמו למועד הגשת הבקשה לזכאות. הזכאים שיזכו בהגרלות לא יוכלו למכור את הדירה במשך 5 שנים, אולם יוכלו להשכיר אותה. יחד עם זאת, פורסם גם מכרז לבניית מרכז מסחרי בשכונת "המושבה" ב"מצפה העמק" בה נבנו כ-100 יחידות דיור שנמצאות בשלב האיכלוס.