מגדל העמק ערוכה לחג הפסח

אגף שפ"ע (חזות העיר) ברשות נמצא בעיצומן של ההכנות לקראת חג הפסח שיצוין ביום שישי הבא. הצוותים תוגברו וההערכה היא כי יפונו 400 טון פסולת.

פינוי אשפה ופסולת, גיזום עצים, שטיפה של רחובות מרכזיים, צביעה וסיוד של ריהוט רחוב הן רק חלק מהמבצעים שיזמו ויוזמים הצוותים של אגף חזות העיר (שפ"ע) במגדל העמק בשבועות האחרונים וזאת בנוסף לעבודה השוטפת כדי להכין את העיר לקראת חג הפסח. הערכות המיוחדת כוללת את כל מחלקות האגף, גינון ונוף, מחלקת תברואה, המחלקה הטכנית והמחלקה לפינוי פסולת וגזם שהתגייסו כולם בשבועות האחרונים למבצעי פינוי אשפה וגזם, ניקיון הרחובות ושטחים ציבוריים, ניקיון וטיפוח הפארקים והגינות הציבוריות. במקביל תתבצע שטיפה יסודית של הרחובות הראשיים והכבישים ברחבי העיר על מנת לדאוג לניקיונה וטיפוחה של העיר לקראת החג. יניב בן יוסף, מנהל האגף תגבר בצוותים נוספים חיצוניים וכן שני מנופים שיעבדו ויפנו פסולת וריהוט ישן לאורך כל שעות היממה, וזאת לאחר הנחייה של מנכ"ל העירייה שלום זוזוט ומחזיק תיק חזות העיר סרגיי אוקלנדר. בן יוסף: "אנו נערכים לחג בכוחות מתוגברים וצופים שבמהלכם יפונו כ-400 טון פסולת, כמות גדולה במיוחד, כצפוי בימי החג, בהשוואה לימים רגילים".
בנוסף, יציבו במספר מוקדים בעיר מכולות אשפה פתוחות לטובת פינוי פסולת של התושבים, כך לאורך כל השבוע כאשר יממה לפני כניסת החג יוצבו גם חביות לביעור חמץ. כמו כן, ביממה האחרונה באגף ייכנסו לכוננות עבודה של 24 שעות מסביב לשעון עד לכניסת החג. מנהלת היחידה לפניות ציבור, איילה זלצר, מזכירה לתושבי העיר כי המוקד העירוני (106) עומד לרשותם 24 שעות ביממה בטלפון או פנייה מקוונת באתר האינטרנט ובאפליקציה לדיווח על מפגעים.

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|