מגדל העמק: עינת וקנין נבחרה למנהלת ביה"ס "יגאל אלון"

חילופי משמרות בבית הספר היסודי , וקנין תחליף את בטי כהן, אשת החינוך הוותיקה שפורשת לגמלאות לאחר 37 שנים כמורה ומנהלת במערכת החינוך בעיר.

עינת וקנין היא המנהלת הבאה של בית הספר יגאל אלון במגדל העמק. וקנין (43), נשואה ואם לשלושה ילדים, בוגרת תואר ראשון בחינוך ותואר שני במנהל ומנהיגות חינוכית באוניברסיטת תל אביב הנה בעלת ניסיון חינוכי עשיר של כ – 23 שנים במהלכן שימשה כמורה ומחנכת בבית ספר יסודי במשך 17 שנים.

בהמשך צברה ניסיון בחברת היי-טק "עת הדעת" המפתחת תכניות דיגיטליות חינוכיות ובתפקידה האחרון שימשה כמדריכת מחוז צפון במשרד החינוך להטמעת למידה משמעותית בבתי-ספר על-יסודיים.
"מבחינתי מדובר באתגר וזכות גדולה לנהל את בית הספר, אני באה ממקום של כבוד לתרבות הקיימת בבית הספר ובקהילה ומלאת מוטיבציה ורצון להמשיך להצעיד את בית הספר קדימה להישגים תוך שימת דגש על הפן הערכי והרגשי, האמונה בכל תלמיד ותלמיד ובעשייה משותפת עם הרשות, צוות המורים וההורים".

 

המנהלת החדשה עינת  ועקנין
המנהלת החדשה עינת ועקנין (צילום: אלבום פרטי)

 

וקנין תחליף את אשת החינוך המוערכת בטי כהן שניהלה בשמונה שנים האחרונות את בית הספר היסודי "יגאל אלון" שפורשת לאחר כארבעה עשורים במערכת החינוך. כהן הייתה בין מייסדי ומקימי ביה"ס, שימשה כמחנכת ובתפקידים רבים ומגוונים כולל סגנית ביה"ס וכמנהלת בית הספר, תפקיד שהיה מבחינתה הגשמת החלום וסגירת מעגל.
"מגיל צעיר ידעתי שהיעוד שלי חינוך. הרגשתי שיש בזה שליחות וכך התייחסתי לזה כל בוקר מחדש. כעת אני יוצאת לגמלאות ובסיום תפקידי אני רוצה להודות לראש העיר מר אלי ברדה על מתן ההזדמנות ,על האמון בי, על הסיוע וההקשבה לצרכי ביה"ס, תלמידיו והקהילה. כמו כן אני רוצה להודות לראשי ועובדות מנהל החינוך, למחלקות השונות ברשות, לכל צוות "יגאל אלון", להורים ולתלמידים. בהזדמנות זו ברצוני לאחל למנהלת הנכנסת הגב' עינת וקנין הצלחה רבה בתפקידה כי בעיר שבה החינוך נמצא בראש סדר העדיפויות ,טוב לגדל את ילדינו".