מגדל העמק: נפתחה שנת הלימודים בהצלחה

בחודשים האחרונים מחלקת החינוך בשיתוף פעולה עם אגפי העירייה עבדו שעות נוספות כדי להכשיר את בתי הספר והגנים. אלי ברדה ראש העיר זוכה פרס החינוך הארצי: "הזכייה בפרס מאתגרת אותנו להמשיך להיות מחוייבים לחינוך ילדנו, מערכת החינוך נערכה כנדרש והתלמידים נהנו מפתיחת שנת לימודים מוצלחת. מאחלים שנה מוצלחת ובריאה"

להתראות לחופש הגדול. ביום רביעי שבו למעלה מ-7,000 ילדי מגדל העמק לספסל הלימודים בגנים ובבתי הספר. יחד עם ההתמודדות המאתגרת של נגיף ה"קורונה" ובהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד החינוך, כ-400 תלמידים ותלמידות יעשו זאת בפעם הראשונה בחייהם כאשר יגיעו עם הוריהם הנרגשים לכיתות א' בבתי הספר.
בסך הכל ילמדו בבתי הספר הממלכתיים השנה בכיתות א'-ו' כ-3,000 תלמידים ואילו בחטיבות הביניים ילמדו מעל ל-1,000 תלמידים. בתיכון המקיף היחיד בעיר "אורט רוגוזין" ילמדו השנה קרוב ל-1,000 תלמידים ואילו במח"ט "אורט פסגות" ילמדו קרוב ל-100 תלמידים. במוסדות חב"ד ובמוסדות החרדיים ילמדו בשנה הקרובה כ-2,000 תלמידים בכל הגילאים. מספר הילדים בגיל הרך שייפתחו את שנת הלימודים בגני הילדים עומד על כ-1,450 שילמדו ב-57 גנים בכל המגזרים.
כזכור, מערכת החינוך במגדל העמק קוצרת הצלחות ופרסים. הרשות זכתה השנה בפרס החינוך הארצי, בית הספר "אורט רוגוזין" זכה בפעם השלישית ברציפות בבית ספר מצטיין מטעם משרד בחינוך, ואלה מצטרפים לפרסים נוספים בדמות פרס החינוך המחוזי, שבירת שיא זכאות בבגרות העומד על 89% וזכיית בתי הספר "יערת העמק" ומח"ט "אורט פסגות" בפרסי חינוך.
ראש מינהל חינוך מלי אליגוב זוכת פרס החינוך הארצי אמרה: "צוות מנהל החינוך, צוותי החינוך בבתי הספר ובגנים עמלו רבות במהלך הקיץ כדי לפתוח את שנת הלימודים על הצד הטוב ביותר ובהתאם לכל ההנחיות. אין לי ספק שתהיה שנה קצת אחרת ושונה עם כללים חדשים משלה. יחד עם זאת, אני מאמינה שנצליח בחינוך גם השנה אנו גאים במנהיגות של מנהלי בתי הספר וצוותי ההוראה ובשיתוף פעולה עם ההורים אני מאחלת לכולם שנה של יצירה, התחדשות, שמחה ובריאות".