מגדל העמק: 'נילית' תיתן חסות לפרויקט בר קיימא חלוצי בעולמות האופנה והטקסטיל

נילית ממגדל העמק, היא חברה גלובאלית המייצרת ומשווקת סיבי ניילון 6.6 באיכות גבוהה לתעשיית הטקסטיל, האופנה והספורט

אירוע השקה של פרויקט ייחודי לשיתוף פעולה בין ישראל ובין גרמניה, בתחום הקיימות והמחזור המעגלי של טקסטיל, התקיים באקספו תל אביב.
השותפות בפרויקט חדשני זה, בחסות קבוצת נילית, תומכת במטרתה של נילית להשפיע בצורה חיובית ולעודד את תעשיית הטקסטיל וההלבשה להשתמש במוצרים ברי קיימא.
תוכנית חילופי המומחים הגרמנית-ישראלית, מהווה צעד ראשון לקראת פיתוח טכנולוגיות ופתרונות חדשים שייצרו תעשייה עולמית נקיה בעולמות האופנה והטקסטיל, לטובת בני האדם, הסביבה והיקום כולו.
היוזמה של תוכנית החילופים בין מומחים גרמנים וישראלים בתחום הקיימות וניהול מעגלי של פסולת הטקסטיל, נוצרה בעזרת Re-Fresh Global והושקה באופן רשמי באולם התצוגה של Matchmaking Business באקספו תל אביב. הפרויקט נתמך על ידי קרן פורום העתיד הגרמנית-ישראלית ויימשך כשנה.
מנכ"ל קבוצת נילית אילן מלמד, אמר: "השותפות החדשנית הזו מתיישבת באופן מושלם עם מטרתה של נילית להשפיע באופן חיובי על תעשיית הטקסטיל וההלבשה להשתמש במוצרים יותר ברי קיימא ובדרכים אחראיות יותר. נילית זכתה להכרה בשיפור טביעת הרגל היצרנית של הקבוצה על ידי הגדלת השימוש באנרגיה נקייה, הפחתת פליטות ופסולת, והצגת מוצרים חדשים אחראיים הממוקדים באתגרים אקולוגיים. אנו מצפים ליצור קשר עם חברות אחרות הקשורות לקיימות כדי לקדם את היוזמות הסביבתיות שלנו".