מגדל העמק: מלי אליגוב נבחרה למנהלת מצטיינת

ראש מנהל החינוך נבחרה למנהלת המצטיינת לשנת 2019 של עיריית מגדל העמק

בכל שנה בוחרת עיריית מגדל העמק עובדים מצטיינים ומנהל מחלקה שבלט מעל כולם. הוועדה שבחנה מספר מנהלים בעיריית מגדל העמק החליטה להעניק את התואר לראש מנהל החינוך מלי אליגוב שקיבלה את תואר מנהלת מצטיינת בהרמת הכוסית החגיגית שנערכה ביום חמישי האחרון בנוכחות ראש העיר, סגניו, חברי מועצת העיר ועובדי העירייה.
"החינוך כמפתח להצלחה אצלנו זה לא סיסמא", הסבירה מלי אליגוב שעשתה הסבה לעולם החינוך לאחר ניסיון עשיר בניהול פרויקטים בעולם ההייטק, עם שני תארים בחינוך, תעודת הוראה וקדנציות במחלקות שונות בעירייה הגיעה ל"מחלקה שהיא שליחות", כפי שהיא מתארת. "יש לעיר שלנו שני מנועים שמשפעים על התפתחות העיר והם חינוך ותעסוקה. אנחנו עושים לילות כימים כדי לחבר בין השניים. אנחנו חושבים על הילדים כמבוגרים לעתיד שיעבדו כאן, בעיר, כעובדי צווארון לבן בהייטק, במפעלי התעשייה ובמגוון האפשרויות שאנו עמלים לייצר. לא בכדי בבתי הספר ובגנים מגיעים גם מרצים ומורים מחברות ההייטק הפועלות בעיר, שהילדים שלנו כבר יראו את האופק אצלנו בבית", אמרה.
ראש העיר אלי ברדה העניק תעודת הצטיינות ומלגה למלי אליגוב על המקצועיות בחינוך למצוינות ולערכים תוך רגישות חברתית. להלחם על "כל ילד" וגם "לא לוותר לאף אחד ולא לוותר על אף אחד".