מגדל העמק: מכת צרעות בעיר

במוקד עיריית מגדל העמק התקבלו לאחרונה קריאות רבות על הימצאות קנים של צרעות ודבורים. בעקבות זאת הוכשר עובד מקצועי במיוחד לטיפול במטרד. במקום לפנות למדביר חיצוני

 

 

הקיץ בשיאו וכך גם הצרעות והדבורים. במוקד העירוני במגדל העמק ובמחלקת התברואה קיבלו לאחרונה קריאות רבות של תושבים על הימצאות קנים כאלה במקומות ציבוריים שונים ברחבי העיר ודרישה להדביראת קיני הצרעות, שכן אלה עלולים לסכן את התושבים ולחשוף אותם לעקיצות.

בעירייה, קיבלו החלטה לייעל את השירות ובמקום לשכור את שירותי מדביר חיצוני כפי שהיה נהוג עד כה, הכשירו את עובד מחלקת התברואה, יהודה בן עמרם, במיוחד לנושא הדברות קנים ואף רכשו עבורו חליפת מיגון תקנית.
מאז הוכשר באופן מקצועי בנושא, יוצא בן עמרם לכל קריאה שהוא עטוף מכף רגל ועד ראש בחליפת מיגון ומדביר את הקנים במקומות הציבוריים.
"בימי הקיץ תדירות הקריאות גוברת. רק השבוע יצאתי לשלוש או ארבע מוקדים, במגרש משחקים ברחוב הגפן ובגן שעשועים בנחל צבי, שבסמוך אליהם משחקים ילדים רבים בימי החופש והדבר מסכן אותם" סיפר בן עמרם.

DSC_9201
עובד התברואה יהודה בן עמרם בפעולה

• צעד התייעלות

במחלקת התברואה אמרו השבוע לעמקניוז כי מדובר בהתייעלות שכן עד לאחרונה נהגה העירייה, כפי שנוהגות מרבית הרשויות עד היום, לשכור את שירותיו של מדביר חיצוני, שירות שלעיתים היה לא זמין ובמקביל היה עולה כסף רב לרשות.
הממונה על אגף שפ"ע", דורון אלחרר אמר: "אני קורא לציבור לגלות ערנות ואם זיהו קן צרעות או דבורים במקומות ציבוריים לא להסס ולפנות באופן מיידי למוקד".

עוד כתבות שיעניינו אותך:

 עלייה במספר המכוניות שננטשו בעיר

 הורים וילדים יצעדו בפולין יחד בעזרת האינטרנט

למרות העלייה המרשימה לזכאים לבגרות, ראש העיר ברדה קורא לנתץ את "עגל הזהב"