מגדל העמק: מדריכי "הקוביה" חילקו ערכות פעילות לחניכים שעדיין לא חזרו ללימודים

ביום חמישי האחרון קיימו מדריכי "הקוביה" במגדל העמק פעילות התנדבות למען חניכי השכבות הצעירות בסניף אשר עדיין לא שבו לספסל הלימודים. למעלה מ-50 חניכים קיבלו ערכת פעילות ייחודית מהמדריכים שהגיעו עד לביתם

בשבוע שעבר יצאו 10 מדריכים מסניף "הקוביה" של תנועת הנוער המחנות העולים הפועלת בעיר לחלוקת ערכות פעילות לחניכים השכבות הצעירות אשר עדיין לא חזרו ללימודים בביה"ס בעקבות נגיף ה"קורונה" והגבלות הממשלה. ההתנדבות התקיימה בכל רחבי העיר ועשרות חניכים קיבלו ערכה ייחודית.
רון גינזבורג, רכז הפעילות של השכבה הצעירה בקוביה אמר: "בעקבות המגפה לא פתחנו את שנת הפעילות שלנו ב"קוביה" כמו בכל שנה והיה עלינו להמציא מחדש את הפעילות שלנו בין אם זה באמצעות הזום או באמצעות התנדבויות ברחבי העיר. זה מאפשר לנו להגיע לכמות גדולה של חניכים ולהעניק להם משמעות וחיוך!".
נוריאל יעקבוביץ', מדריך וחניך בשכבה י"א בקוביה הוסיף: "יצאנו ביום חמישי אחרי הצהרים לפגוש את החניכים שלנו שלא ראינו הרבה מאוד זמן וזה היה מאוד מרגש ומשמח ההזדמנות לפגוש אותם. ובכלל, ההדרכה והחברות בקוביה וההתנדבות בתקופת הקורונה מעניקה לי המון משמעות וכלים".
הקוביה היא סניף של תנועת הנוער המחנות העולים הפועלת במגדל העמק למעלה מ-20 שנים. בסניף מדריכים חניכי בגילאי ד' עד י"ב, מוציאים את החניכים למסעות לפולין, שנת שירות ועוד.

במרפאה ובבית: המרפאה – שתומכת בחולים במחלות קשות ומונעת סבל

|

נפל מגובה 3 קומות וחזר ללכת: "הרופאים במרכז רפואי העמק אמרו לי שאני נס רפואי"

|