מגדל העמק: מגעים עם אור רון, קיקוס ממשיך

הקבוצה נמצאת במגעים מתקדמים עם רכז רמת השרון, שמועמד למלא את משבצת הרכז במקומו של זיו בן צבי. מקסים קיקוס האריך את חוזהו במועדון. המאמן דוד אלהרר: "קיקוס היה אחד החלקים החשובים בסגל ורציתי מאוד שהוא יישאר"

הפועל מגדל העמק מתחילה בהכנות לקראת העונה הבאה. למאמן החדש דוד אלהרר צפויה עבודה רבה ואינטנסיבית לאור עזיבתם של מרבית שחקני הסגל מהעונה החולפת.
הגארד מקסים קיקוס (21, 1.91), שהיה מהבולטים במדי הקבוצה בעונה האחרונה ושיחק במדי הנבחרות הצעירות, האריך השבוע את חוזהו במועדון לעונה נוספת. בקבוצה מקווים שהוא ימשיך את ההתקדמות שלו ויהפוך לבורג משמעותי בעונה הקרובה. במקביל, המאמן אלהרר קיים סבב שיחות עם שאר שחקני הסגל מהעונה החולפת. מי שעוד צפוי להישאר בקבוצה הוא צחי חיימוביץ'. לגבי אור פלבניק, נבות ינאי ואור עידה אין בשלב זה החלטה סופית.
המאמן דוד אלהרר אמר: "שוחחתי עם כל שחקני הסגל מהעונה האחרונה. חלקם ימשיכו איתנו וחלק כנראה שלא. מקסים היה אחד החלקים החשובים שרציתי שהוא יישאר. אני מכיר אותו עוד מהתקופה שהייתי בעפולה בתור עוזר מאמן. אני מאמין שהוא יכול לעשות את קפיצת המדרגה בעונה הקרובה ולהפוך להיות שחקן מוביל בקבוצה".
הפועל מגדל העמק נמצאת במגעים מתקדמים עם מספר שחקנים מובילים. אחד מהם הוא הרכז אור רון (27), שפתח את העונה שעברה במדי ראשון לציון בליגת העל ובהמשך עבר לשחק במדי רמת השרון מהלאומית. שנה קודם לכן הוא שיחק במדי ר"ג והגיע איתה לחצי גמר. במידה ורון יחתום הוא ימלא את החלל שהותיר זיו בן צבי במשבצת הרכז.

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|