מגדל העמק: מגה בייביסיטר

יוזמה של שתי אמהות ממגדל העמק בוגרות תכנית "בוחרים מחר", הפגישה נשים צעירות מהעיר יחד עם הזאטוטים שלהן למפגש שכולו שיח, העשרה ועשייה. צילום דוברות מגדל העמק

חדש לאמהות הצעירות במגדל העמק: מפגשי שיח ועשייה של אמהות עם ילדיהן. היוזמות, נועה בן חמו ומעיין סיטבון לב, שתיהן אמהות צעירות ממגדל העמק, בוגרות התכנית "בוחרים מחר" וחברות בצוות "זמן אמא", פנו לרכזת מעורבות חברתית במרכז להון אנושי-צעירים בעיר, יפה זייף בוחבוט, והציעו לקיים סדרת מפגשים עם אמהות צעירות נוספות במטרה להחליף חוויות, רשמים וטיפים סביב היותן אמהות צעירות.

מפגש "שישי חוויתי"
אמהות למען אמהות: מפגש "שישי חוויתי" . צילום דוברות מגדל העמק

 

במרכז הון אנושי הרימו מיד את הכפפה ויחד קיימו בימים האחרונים את המפגש הראשון שכלל אמהות וילדיהן במהלכו מלבד ההיכרות עם אמהות צעירות שכמותן, הכינו גם אלבום תמונות מעוצב לתינוק.
בהמשך מתוכננים מפגשים נוספים שיעסקו סביב נושאים שונים המעניינים את האמהות הצעירות. מנהלת מרכז הון-אנושי צעירים, ליאורה אדרי אמרה: "כשאומרים שלצעירים בעיר יש כתובת, בדיוק לכך אנחנו מתכוונים. נועה ומעיין יזמו ואנחנו היינו שם לסייע ולתמוך בהפיכת היוזמה מהכוח אל הפועל. הסדנא אורגנה מתוך מחשבה על האמהות הצעירות והילדים שיגיעו איתן.
לאור ההצלחה אנו נמשיך במיזם". יש לציין כי קבוצת המנהיגות קיימה לאחרונה מפגשים שכללו "הפרשת חלה", ציון "יום השכן" הבינלאומי ומפגש "שישי חוויתי" עם שדרן רדיו "קול רגע" חן ביאר.