מגדל העמק: כוסתה בפרחים בתום שנת השמיטה

אגף חזות העיר בעיריית מגדל העמק ממשיך לטפח את הרחובות הראשיים ושכונות העיר ובימים אלה שותלים את העיר באלפי פרחים ושתילים רב-עונתיים. צילום יח"צ דוברות מגדל העמק

לאחר שראש השנה האחרון הסתיימה שנת השמיטה, במהלכה מצווה עם ישראל לקיים את מצוות השמיטה – לשבות מחלק גדול ממלאכות בשדות חקלאיים בארץ ישראל ולהפקיר את הפירות לכל המעוניין לקטוף אותם.
מיד עם סיום החגים, החליטו באגף חזות העיר במגדל העמק לרענן את הרחובות הראשיים ובימים אלה החלו "לעטוף" את העיר בצבעים ולשתול כ-5,000 פרחים ושתילים רב-עונתיים. כידוע, העיר מגדל העמק זכתה וזוכה בכל שנה בתחרויות פרסי יופי מטעם המועצה לישראל יפה ובאגף חזות העיר מבקשים לשמור על ההישגים ובמקביל להמשיך ולשדרג את השירות לתושבים בשמירה על הסדר, טיפוח וניקיון.

מגדל העמק התקשטה בפרחים
מגדל העמק התקשטה בפרחים

בתוך כך טיפלו בימים האחרונים עובדי האגף בטיפול שלא פחות מ-100 מוקדים שונים בהם גרמו רוחות לקריסת עצים ופגיעות נוספות במקומות ציבוריים. חבר המועצה ומחזיק תיק חזות העיר, דורון אלחרר, אמר: "האגף ממשיך בתנופה למען ניראות ירוקה יותר וצבעונית יותר ברחבי העיר כגון פיתוח וטיפוח כיכרות כגון הכיכר ברחוב הרב עובדיה יוסף. כמו כן האגף ימשיך לשים דגש ומאמץ בשמירה על הסדר והניקיון בעיר ושכונותיה בשיתוף עם התושבים".