מגדל העמק: חג ראשון בארץ

עיריית מגדל העמק קיימה סדר ראש השנה לעולים החדשים שעלו השנה הכולל הסברים על המאכלים והמנהגים. ראש העיר, אלי ברדה: "זו חוויה לראות עולים חדשים. קליטה איכותית הופכת את העולים לשגרירים בפני קרוביהם"

אחת התקופות הכיפיות ביותר היא תקופת החגים. נפגשים עם המשפחה, מטיילים ובעיקר מתפנקים באינספור ארוחות. האם זה כך גם אצל העולים החדשים שרק הגיעו לארץ?


• לעולים תהיה חוויית קליטה טובה

בכדי שלעולים תהייה חוויית קליטה טובה בארץ בעיריית מגדל העמק החליטו להזמין את כל העולים החדשים שהגיעו לעיר בשנה האחרונה לסדר ראש השנה, במהלכו קיבלו התושבים החדשים הסבר מפורט על המאפיינים והמשמעויות של חגי תשרי. כמו כן נהנו הבאים מארוחת חג מקדימה שכללה בין היתר מאכלים של ראש השנה והסברים על המאכלים השונים הנהוגים בחג כגון גרגירי רימונים או מדוע טובלים תפוח בדבש.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 

עולים חדשים בסדר ראש השנה ראשון בארץ
עולים חדשים בסדר ראש השנה ראשון בארץ

 

• העולה שהתאקלם ברך את החדשים

ראש העיר אלי ברדה ומ"מ סרגיי אוקלנדר הממונה על תיק הקליטה בירכו את העולים לקראת החגים ואיחלו להם קליטה טובה ומהירה בעיר. מ"מ ראש העיר, אוקלנדר: "כמי שהיה במהלך חייו עולה חדש, חשוב שהעולים שבחרו לחיות במגדל העמק יקבלו את כל התמיכה והחום מאיתנו כדי להקל עליהם בתהליכי הקליטה כולל חבילת שי לחג".
ראש העיר אלי ברדה אמר: "זו חוויה לראות עולים חדשים, רובם צעירים ואקדמאים עם ילדים קטנים זוכים לטיפול מקצועי מצוות אגף הקליטה כולל חיבור למורשת ולזהות היהודית. קליטה איכותית הופכת את העולים לשגרירים בפניי קרוביהם בארצות המוצא".

נפל מגובה 3 קומות וחזר ללכת: "הרופאים במרכז רפואי העמק אמרו לי שאני נס רפואי"

|

״העמק״: שישה מגנטים נשלפו מילד בן 9

|