כבוד! מגדל העמק זכתה בפרס החינוך היישובי הארצי

מערכת החינוך במגדל העמק ממשיכה לקצור הישגים והצלחות. לאחר זכיית הרשות בפרס החינוך המחוזי, פרס החינוך המחוזי לבית ספר "יערת העמק", פרס חינוך מחוזי למח"ט "אורט פסגות", שבירת שיא אחוז הזכאות לבגרות (89%), זכיית ביה"ס "אורט רוגוזין" למצטיין שנתיים ברציפות וזכיות של שאר בתי הספר בתעודות הוקרה והישגים לימודיים, זכתה הרשות בפרס החינוך היוקרתי והנחשב ביותר בשלטון המקומי: פרס חינוך ארצי!. צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

משקיעים בחינוך קוצרים הישגים. מערכת החינוך במגדל העמק ממשיכה לקטוף פרסים. בשבוע שעבר הודיע שר החינוך לשעבר, יואב גלנט, לראש העיר אלי ברדה על הזכייה היוקרתית בפרס החינוך היישובי הארצי, זו הפעם השנייה לאחר שבשנת 2009 גם כן זכתה מגדל העמק בפרס הנחשק.
כזכור, בחודש אפריל האחרון ביקרה וועדת הפרס בראשותה של ד"ר אינה זלצמן. על במה אחת התכנסו אנשי חינוך ושותפים בתחום העשייה הפדגוגית ערכית חברתית ובאופן מעורר השראה הציגו והרשימו את חברי הועדה. במעמד חגיגי הוצגו נתונים מרשימים על הישגים ותוכניות פורצות דרך שהביאו את מגדל העמק להיות בין שבעה רשויות בארץ המיועדות לפרס ובסופו של דבר היא זו שגם זכתה בפרס היוקרתי. ביקור ועדת הפרס שודר בשידור חי בפייסבוק והינו מסמך חינוכי, פדגוגי וערכי הנמצא בדף הפייסבוק של הרשות.
הטקס התקיים במשרד החינוך בירושלים במעמד שר החינוך לשעבר יואב גלנט, מנכ"ל המשרד עמית אדרי, מנהלת המחוז ד"ר אורנה שמחון ויו"ר ועדת הפרס ד"ר אינה זלצמן. בעקבות הזכייה הרשות תזכה לפרס כספי בסך 100,000 שקלים בו תוכל לקדם תוכניות חינוך בעיר.
מלי אליגוב ראש מנהל החינוך אמרה: "את פרס החינוך הישובי הארצי מגדל העמק קיבלה על עשייה חינוכית ענפה, עיר חינוך שמקדמת ערבות הדדית וערכים לצד מצוינות וחדשנות פדגוגית והישגים. מערכת החינוך במגדל העמק צועדת קדימה ומכשירה את תלמידיה ובוגריה לעולם המחר שמשתנה תדיר ומצריך מגוון רחב של מיומנויות. אנו עושים זאת בזכות פועלם של 700 אנשי חינוך מנהלים, מורים, גננות וסייעות בשיתוף מפקחי משרד החינוך, רשת "אורט", תובנות בחינוך ושותפים נוספים ביחד עם השקעות הרשות. פרס החינוך ממשיך לחזק את המחויבות שלנו לתלמידנו ולהמשיך להצעיד את המערכת לפסגות חדשים".
אלי ברדה ראש העיר סיכם: "הזכייה בפרס החינוך הארצי, הפרס היוקרתי ביותר בשלטון המקומי, היא מחמאה גדולה ויום חגיגי לעיר מגדל העמק שזכתה בפרס גם לפני כעשור. את הפרס שהוענק למגדל העמק אני מעניק בהוקרה ובהערכה לראש מינהל החינוך מלי אליגיוב שמובילה את המערכת יחד עם מנהלי ועובדי מינהל החינוך ובאמצעותה: למפקחות, לשותפים שלנו לדרך החינוך, למנהלי בתי הספר, למורים ולסגלי החינוך, לעוזרי הוראה ועובדי המנהלה, לגננות ולסייעות ולהורים ולתלמידים. כמנצח על התזמורת המופלאה הזו אני מבקש להודות לכל אחד ואחת מכם – אתם אלופים, הכל בזכותכם. זה הזמן להתבשם מגודל ההישג ולהתמלא באנרגיות טובות ובמחויבות גדולה למען מערכת החינוך וילדינו, דור העתיד של מגדל העמק, לנוכח האתגרים שהמציאות מזמנת לנו לאורך כל הדרך. כמו תמיד, ביחד ננצח!".