מגדל העמק: השרה לוי בביקור בעיר- "תכנית ראשונה מסוגה למדידת של חוסן קהילתי תתחיל כאן"

השרה לחיזוק וקידום קהילתי בסיור במגדל העמק: "פיילוט של תכנית ראשונה מסוגה למדידה טכנולוגית של חוסן קהילתי יתחיל כאן במגדל העמק בקרוב. אלי ברדה הוא שותף אמיתי וערכי לחזון שלנו ולעשייה הקהילתית". צילום: המשרד לחיזוק וקידום קהילתי

השרה לחיזוק וקידום קהילתי, ח״כ אורלי לוי אבקסיס סיירה היום(א'- 16/8) במגדל העמק יחד עם ראש העיר אלי ברדה, וצוותו. בסיור סקרו את העשייה העירונית, את תוכניות הרשות לביטחון קהילתי, ואת המודל ההוליסטי שמתקיים בעיר.
במהלך הסיור נפגשה השרה עם אמהות, בני נוער וילדים ששיתפו מחוויותיהם בתוכניות השונות שמופעלות בעיר ועל ידי המשרד לחיזוק וקידום קהילתי. השרה בישרה כי מגדל העמק תהיה העיר הראשונה שתיבדק התאמתה לפיילוט של מערכת טכנולוגית למדידת חוסן קהילתי אשר מתגבש בימים אלה במשרדה.


מאמינה שפיילוט שנקדם כאן למדידה טכנולוגית של חוסן קהילתי, יהווה הן כלי למדידת אפקטיביות תוכניות ולתכנון פרוייקטים חדשים


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה: "אני מקדם בברכה את חברתי השרה אורלי לוי אבקסיס שהגיעה פעם נוספת לביקור בעיר. אני רואה בשרה ובמשרדה שותפי אמת לעשייה שלנו. אני שמח כי המודל ההוליסטי שפיתחנו בעיר יוכל להוות השראה לפיתוח תוכניות לרשויות מקומיות נוספות, ומצפה לשיתופי הפעולה העתידיים עם השרה ומשרדה בתחומים נרחבים המחזקים את הקהילה המקומית".
השרה לחיזוק וקידום קהילתי, אורלי לוי אבקסיס: "אני שמחה לחזור למגדל העמק, מקום נפלא עם קהילה מגובשת ואנשים חמים. ביקשתי להגיע לכאן על מנת שצוותי יוכל ללמוד את המודל ההוליסטי שמתקיים בעיר, שהתרשמתי ממנו בביקוריי כאן בעבר. אני מאמינה שפיילוט שנקדם כאן למדידה טכנולוגית של חוסן קהילתי, יהווה הן כלי למדידת אפקטיביות תוכניות ולתכנון פרוייקטים חדשים, והן לשיפור הקשר עם התושבים. אני מודה לראש העיר, ידידי הותיק, על האירוח, ומקווה להמשך עבודה משותפת פורייה ומוצלחת. ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה הוא שותף אמיתי וערכי לחזון שלנו ולעשייה הקהילתית, יש לי הערכה גדולה למנהיגות שלו במגדל העמק".