מגדל העמק: השרה גמליאל פתחה את אירועי יום האישה

השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל ביקרה במגדל העמק כאורחת ראש העיר אלי ברדה, נפגשה עם בנות המכינה הישראלית הקדם צבאית לבנות אתיופיות, ופתחה את אירועי יום האישה הבינלאומי.

בביקורה במכינה ניהלה השרה שיחה מרגשת עם בנות המכינה
בביקורה במכינה, ניהלה השרה שיחה מרגשת עם בנות המכינה

ביום שלישי האחרון(1.3.16)התארחה במגדל העמק השרה לשיווין חברתי גילה גמליאל ופתחה את אירועי יום האישה הבינלאומי שיצוין בשמיני במרץ ויימשך בחודש הקרוב. בקבלת הפנים שהתקיימה בבית "יד לבנים", סקר ראש העיר אלי ברדה את התפתחות העיר במגוון תחומים ואת העשייה העירונית לקידום שוויון חברתי ומגדרי בתחומי העיר.
בקבלת הפנים השתתפו סגן ראש העיר אלי בקסיס, חבר המועצה דורון אלחרר, מנכ"ל העירייה שלום זוזוט, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ליאורה אדרי, מנהלי מחלקות נציגי מנהיגות נשים ומנהיגות צעיריה הפעילים במרכז לפיתוח ההון האנושי – צעירים. לאחר מכן ביקרו השרה ושאר המכובדים במכינה ישראלית במגדל העמק , פגשו ושוחחו עם חניכות המכינה מהעדה האתיופית שמגיעות להתגורר למשך כשנה בעיר כדי לקבל הכנה מיטבית לקראת גיוס משמעותי בצה"ל ובעתיד לבטח יהפכו, כלשונן, לשגרירות נאמנות של העיר מגדל העמק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


התחנה האחרונה בסיור התקיימה במסגרת ערב עוצמה נשית שהופק על ידי היחידה לקידום מעמד האישה ומרכז הון אנושי-צעירים וכלל יריד יזמות של נשות עסקים מהעיר אליו הגיעו מאות נשים וביניהן השרה גמליאל ששוחחה עם נשות העסקים המקומיות והתרשמה מיוזמותיהן. ביקור השרה הסתיים במופע של הקומיקאית רותם אבוהב לעיני כ-650 נשים ממגדל העמק.

השרה גמליאל אמרה במהלך הטקס: "שמחתי לפתוח את חודש האישה הבינלאומי בעיר מגדל העמק, עיר המהווה מודל עבור רשויות רבות מבחינת מעורבותן של נשים בעירן. התרשמתי מהנערות המצוינות במכינה הקדם צבאית, מההתפתחות של העיר עבור הצעירות והצעירים ומיריד יזמות שבראשו עומדות נשים מובילות ובעיקר מהשתתפות הנשים במגוון הפעילויות".

השרה גמליאלי בביקור במגדל העמק עם ראש העיר ברדה וסגנו בקסיס
השרה גמליאלי בביקור במגדל העמק עם ראש העיר ברדה וסגנו בקסיס

ראש העיר אלי ברדה בירך את השרה גילה גמליאל על פעילותה לשוויון חברתי ואת יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ליאורה אדרי, סקר את הפעילות והעשייה בשנה האחרונה, החל מהקמת 'שולחן עגול' להעצמה נשית, סיום קורס 'מנהיגות את המחר', הליכי הקמה של 'מינהל נשים' ופעילות ענפה של מנהיגות נשים צעירה לצד יריד יזמות נשים ואירוע תרבות לנשים ואמר: "הייתה שנת עשייה ברוכה משולבת בחוויית הצלחה היוצרת אנרגיות ומוטיבציה כשלב נוסף ומתקדם במימוש הפוטנציאל של העוצמה הנשית בעיר".