מגדל העמק: הפנינג כשר

תוכנית "משעול" של מדור קהילה בעיריית מגדל העמק קיימה הפנינג תחילת שנה למגזר החרדי – דתי והיה פתוח לכלל הציבור.

תכנית "משעול" הפועלת במתחם רחוב ניצנים בשנה וחצי האחרונות יזמה אירוע שיא של הפנינג קהילתי בחצר ביה"ס "יגאל אלון" שהיה פתוח לכלל הציבור בעיר. ההפנינג כלל מתקנים מתנפחים לילדים, מעגל מתופפים, הפעלות ותחרויות שונות, דוכני אוכל ואפילו דוכן של מתנדבי "קהילה נגישה" שהעלו את המודעות לבעלי מוגבלויות וחילקו לילדים טעימות של גלידה בעיניים עצומות על מנת לחוש את החוויה של לקות ראייה.
בהפנינג השתתפו ראש העיר אלי ברדה, חבר המועצה יוסי מנחם מחזיק תיק הרווחה, מנהל אגף רווחה מומי בן סימון ומנהלת מדור קהילה אהובה ג'ובני חגי שפגשו את התושבים שהודו להם על ההפקה ושמעו מהם על הקשר החם שנקשר בין צוות "משעול" לתושבי הרחוב. ראש העיר ברדה וחבר המועצה מנחם בירכו את התושבים על הפעילות ועודדו להמשך שיתוף פעולה עם העירייה ותוכנית "משעול" כדי לקדם את הנושאים הקהילתיים.

ראש העיר של מגדל העמק מברך את משתתפי ההפנינג ראש העיר של מגדל העמק מברך את משתתפי ההפנינג
ראש העיר של מגדל העמק מברך את משתתפי ההפנינג

רכזת "משעול", יערה לב-אדלסון, אמרה: "ההפנינג שהיה פתוח לקהל הרחב עלה כצורך של משתתפי תכנית 'משעול' והתגובות של הילדים וההורים היו נלהבות. נמשיך לפעול יחד למען קידום הצרכים בשכונה. יישר כוח למגשרת התכנית אתי רייבי, לפעילות המרכזיות תושבות הרחוב ולכל המעורבים".