מגדל העמק: היעד לשנה החדשה – 30,000 תושבים

במגדל העמק מסכמים שנה וחושבים כבר קדימה לקראת השנה האזרחית החדשה במהלכה מקווים לחצות השנה לראשונה בתולדות העיר את רף ה – 30 אלף תושבים

במגדל העמק מסכמים את השנה אזרחית החולפת שהסתיימה  ומסתכלים קדימה לקראת השנה האזרחית החדשה.
על פי נתוני משרד הפנים, במגדל העמק חיים כיום 28,555 תושבים מתוכם 14,102 גברים, שלוש מאות פחות מהמין היפה ומתוכם 9,525 עולים. ממוצע הגילאים של העיר עומד על 37 ובעיר מתגוררים 13,023 רווקים לצד 11,720 נשואים.

במגדל העמק מקווים לחצות השנה את רף ה – 30 אלף תושבים השנה וכדי שזה יקרה מקדמים בין היתר ברשות המקומית ובמינהל מקרקעי ישראל בחודשים האחרונים פרויקטים רבים ובנוסף להיצע הדירות הקיים בעיר, אמורים להתחיל בחודשים הקרובים את הקמתם של למעלה מ – 400 יחידות דיור, מתוכן 154 יח"ד ב"יערת העמק" ועוד שלושה מכרזים של כ-260 יח"ד ב"מצפה העמק" (שניים מתוכן במסלול 'המחיר למשתכן') שאמורים להסתיים בימים הקרובים.


יש לציין כי יחידות הדיור הללו הן חלק מתכנית של 5,000 יחידות מאושרות כחלק מתכנית מתאר כוללנית שאושרה השנה ולפיה תגדל מגדל העמק בשנים הקרובות ל-50,000 תושבים ותהפוך לעיר מחוז ומרכז תעסוקה אזורי הכולל שלושה אזורי תעשיה מתקדמים של היי – טק ולואו – טק המעמידים את העיר עם אחוז אבטלה נמוך מהממוצע הארצי.


ראש העיר, אלי ברדה אמר: "מגדל העמק שומרת על מגמת התנופה לאורך השנים במגוון תחומים. ההגירה החיובית לעיר ממשיכה הודות למערכת חינוך עירונית המובילה מבין ערי גליל-עמקים בהישגים ובזכאות לבגרות, תנופת בנייה ונדל"ן, המשך פיתוח אזורי התעשייה ושמירה על מעמדנו כמוקד תעסוקה אזורי, השקעה בתשתיות ודרכי הגישה לעיר בנוסף לתחנת הרכבת שרוקמת עור וגידים, כשמוסיפים לכל זה את המיקום, הנופים ומזג האוויר המצוין- מקבלים איכות חיים".

 

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|