מגדל העמק: הושק אתר האינטרנט חדש לעירייה

לאחר שנה של עבודה מאומצת האתר הרשותי החדש עלה לאוויר. החידוש המשמעותי: את מרבית השירותים ניתן לבצע באופן מקוון

מגדל העמק מתחדשת. אתר האינטרנט של העירייה הושק באופן רשמי ועלה לאוויר. לאחר שנה של עבודה מאומצת בשיתוף מחלקות העירייה ובראשן מחלקת מחשוב בראשותו של ערן מועלם ואגף שירות לתושב בראשות איילה זלצר ומשרד הייעוץ הארגוני של ד"ר גלעד ארנון, הצליחו בעירייה להפוך את אתר האינטרנט לאחד המובילים הן מבחינה עיצובית והן מבחינה שירותית.
באתר החדש, לו ממשק נוח, קל ופשוט למציאת המידע המבוקש, ניתן לבצע את מרבית הפעולות באופן מקוון ללא צורך להגיע פיזית אל מחלקות העירייה כמו לדוגמא: ביצוע פעולות הקשורות לארנונה, רישום למוסדות חינוך, רישום לחוגים, הצטרפות למערך ההתנדבות העירוני, פתיחת פנייה למוקד העירוני, בקשה לביטול דו"ח חנייה, בקשה להוצאת רישיון לשלט עסקי, בקשה לרישיון להחזקת כלב וכו'. יחד עם זאת ניתן למצוא מידע על אירועים ברשות, נתוני הקורונה שמתעדכנים מדי יום, מכרזים, דרושים, פרוטוקולים של ועדות העירייה וכו'.
האתר עוצב בהתאם לשפה הגרפית החדשה אשר הושקה לפני חודש תחת הסלוגן: "צומחים. מתחדשים.", האתר צבעוני ודינאמי, מציג את הנוף המרהיב לעמק, הפארקים ברחבי העיר, יער בלפור, המגדל המואר וכו'.
דובר העירייה, קובי פורטל, שריכז את הפרויקט אמר: "היה צורך לשדרג את אתר העירייה ולהנגיש אותו כמה שאפשר גם לאור העובדה שכל השירותים הופכים להיות מקוונים וכמובן בעקבות נגיף ה"קורונה" שגרם לסגירת מחלקות לקבלת קהל. אני רוצה להודות לראש העיר אלי ברדה ולמנכ"ל העירייה שלום זוזוט על התמיכה והרצון לשדרג את האתר על מנת שלתושבים יהיה נוח יותר לקבל את השירותים שהעירייה מספקת".