מגדל העמק: הורים וילדים יצעדו בפולין יחד בעזרת האינטרנט

בימים הקרובים תצא המשלחת המסורתית לפולין שתכלול כ – 100 תלמידים מכיתות י"ב, מוריהם ומלווים מביה"ס "אורט רוגוזין". הורי הילדים יוכלו לחוות את המסע גם מרחוק בעזרת הרשת האינטרנטית.

בעוד ימים מספר תצא המשלחת המסורתית ממגדל העמק למסע לימודי על השואה בפולין. המשלחת השנה תכלול כ – 100 תלמידים, מורים והורים, וביניהם נציג העירייה חבר המועצה יוסי פורטל.

• בעזרת הרשת: ההורים יד ביד עם הילדים

המסע החוויתי ערכי לפולין להעמקת הידע והנחלת זיכרון השואה לדורות הבאים ומהווה כאירוע השיא לתכנית חינוכית שנתית. במסגרת המסע יבקרו התלמידים במחנות ההשמדה אוושויץ, בירקנאו, בלדץ ויפגשו עם ניצולי שואה וחסידי אומות עולם.
והפעם יצולם המסע לכל אורכו ורוחבו ויעלה לאתר אינטרנט אליו יוכלו ההורים להיכנס ולהשתתף במסע של ילדיהם גם מרחוק.

המשלחת תצעד באתרי ההשמדה של היהודים בפולין, הורי הילדים יצפו מרחוק
המשלחת תצעד באתרי ההשמדה של היהודים בפולין, הורי הילדים יצפו מרחוק

• מפגשי הכנה

גם השנה, לקראת הצלילה של הילדים למעמקי הרוע האנטישמי באירופה, התקיימו בטרם היציאה לפולין, מפגשי הכנה וביניהם מפגש חשיפה משותף של המסע להורים ולתלמידים, מפגש הכנה עם יועצות לטיפול בנושא הרגשי, מפגש עם ניצולת שואה, ביקור במוזיאון "יד ושם" וכן הכנה בת יומיים בקיבוץ לוחמי הגטאות, כל זאת כדי להכין את התלמידים וחברי המשלחת לחוויה שהם עתידים לחוות בפולין.

ראש העיר אלי ברדה אמר לקראת הנסיעה כי המסע לפולין חשוב בהיבט הערכי במיוחד בחלוף השנים כשדור הניצולים, העדים, הולך ופוחת ובמיוחד לנוכח מכחישי השואה המרימים ראש באירופה. ברדה איחל נסיעה טובה למשלחת שכמו תמיד תהייה שגרירה טובה של ביה"ס, העיר והמדינה,

השיטור העירוני בעפולה זוכה לשבחים

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|