מגדל העמק: דירה כמו "במחיר למשתכן"

ביום שישי הקרוב (22.01.16) יתקיים כנס מכירות עם דירות בפחות מ- 800 אלף ש"ח בפרויקט 'יסודות מגדל' באולם צוותא  בעיר.

כנס מכירות לדירות צמודות קרקע במחיר מוזל יתקיים במגדל העמק לאור ההצלחה בכנס קודם. מכירת הדירות בפרויקט 'יסודות מגדל' תסתיים בסוף חודש ינואר, ומאחר ונשארו מספר דירות למכירה, מסבירים מסוכנות הנדל"ן שביט רייכנטל המשווקים את פרויקט, הוחלט לקיים כנס נוסף בו יפגשו רוכשים פוטנציאלים עם אנשי מקצוע לקבלת פרטים והסברים נוספים על הפרויקט ואף לרכוש דירות במהלך הכנס.

בסוכנות שביט רייכנטל נדל"ן ביקשו להדגיש כי על אף המחיר הנמוך של הדירות הן אינן שייכות לפרויקט 'מחיר למשתכן' אלא בקבוצת רכישה לדירות צמודי קרקע בסטנדרטים הגבוהים ביותר. במסגרת הפרויקט ייבנו 60 קוטג'ים, דירות גן, דירות גג ומיני פנטהאוזים בקומפלקסים של עד שתי קומות.


בכנס הקודם ניתנה הנחה של עד 91,000 שקלים בפרויקט 'יסודות מגדל' החדש, ויזמי הפרויקט החליטו לאפשר הנחה זהה גם בכנס המכירות הקרוב.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כאמור המכירה תיסגר בסוף חודש ינואר ונותרו עדיין דירות אחרונות במסגרת המחיר האטרקטיבי וקבוצת הרכישה.
עוד נמסר לעמקניוז כי פוטנציאל הקרקע בפיתוח האזורי הינו ל – 178 דירות שיבנו במתחם, מתוכם משווקים במסגרת הקבוצה על ידי 'שביט-רייכנטל' 60 קוטג'ים, דירות גן, דירות גג ומיני פנטהאוזים בקומפלקסים נמוכים של עד שתי קומות (גן וגג) ויתר הדירות הינם ברבי – קומות.

יתרונו של הפרויקט הינו בנייתו בקו האחרון לנוף באזור המערבי של מגדל העמק, הפונה לשטחים ירוקים. את הקבוצה ייסד אריה עופרי, המשמש כחבר בוועד עמותת חריש המאוחדת ובעבר כיהן כראש מועצת שומרון ובעבר כפרויקטור מטעם משרד השיכון (במסגרת זו את ההרחבה בישובים מצפה הילה ושניר).

תושבים רבים הביעו התעניינות בפרויקט בכנס קודם. צילום - שביט רייכנטל
תושבים רבים הביעו התעניינות בפרויקט בכנס קודם. צילום – שביט רייכנטל

עומר שביט מבעלי סוכנות הנדל"ן שביט רייכנטל מסר כי : " חשוב לנו לאפשר לרוכשים הפוטנציאליים לקבל את כל הפרטיים והנתונים מאנשי המקצוע שיגיעו יחד איתנו לכנס המכירות רגע לפני סגירת המכירה. חשוב לזכור שמדובר בפרויקט חדש ואיכותי במיקום מדהים עם נוף שדות ירוקים ופסטורליות הכל כך ייחודית לעמק, זו בשורה אמיתית למגדל העמק".

כאמור, בכנס שיתקיים ביום שישי הקרוב החל מהשעה 10:00 בצוותא במגדל העמק וישתתפו כלל אנשי המקצוע הרלוונטים שיעניקו מענה לשאלות מתעניינים ותתקיים מכירה בהנחות מיוחדות.
לדוגמא, מחיר דירת הגג 798,000 שקלים במקום  860,000 שקלים. דירת הגן ימכרו ב- 1,139,000 שקלים במקום 1,200,000 שקלים ואילו הדו משפחתי יימכרו ב- 1,199,000 שקלים במקום 1,290,000 שקלים.
מי שמעוניין בקוטג' על מגרש פרטי מחיר המבצע הינו- 1,595,000 שקלים במקום  1,650,000 שקלים.

אולי יעניין אותך גם: