מגדל העמק: גוף זר חולץ מאפה של פעוטה בת שנתיים

לאחר בדיקה מהירה שביצע מומחה אף אוזן גרון במרכז בריאות הילד של כללית במגדל העמק התגלה באפה של הפעוטה צמר גפן

במרכז בריאות הילד של כללית במגדל העמק חולץ היום גוף זר מאפה של ילדה בת שנתיים. במרפאה סיפרו כי אמא מודאגת הביאה את בתה למרכז והתלוננה בפני מנהל המרכז, ד"ר ליאור חיימוביץ', כי ריח רע נודף מאזור הפנים של בתה.
בתחקור של האמא עלה מיד חשד שהילדה דחפה לאפה גוף זר, ומיד היא נשלחה למומחה אף אוזן גרון.
ד"ר חיימוביץ': "ילדים מטבעם סקרנים ואוהבים לדחוף גופים זרים לאפם. לאחר בדיקה קצרה, הצוות ואני הבנו שלא קיימת סכנה לחייה ומיד שלחנו אותה לרופא אף אוזן גרון".
לאחר בדיקה מהירה שביצע מומחה אף אוזן גרון, ד"ר מוחמד ותד, בתוך אפה של הילדה באמצעות מכשור מתקדם, נתגלה לתדהמת המומחה גוף זר בצורת צמר גפן.
"במקרה של הילדה הסוף היה טוב ורופא אף אוזן גרון הצליח לשלוף את הצמר גפן ולא היה צורך לפנות את הילדה לבית החולים. במקרים מסכני חיים אנו מיד מפנים למיון ילדים במרכז רפואי העמק מכיוון שחלק מהחפצים מסוכנים, דורשים התערבות והוצאה מידית של הגוף הזר. לשמחתנו, הילדה שוחררה לביתה לאחר זמן קצר. אנחנו חוזרים על ההמלצות שכל מי ששומר על ילדים קטנים ופעוטות, לא להוריד מהם את העיניים. הקפידו על סביבת בית בטוחה. הסבירו לילדים לא להכניס חפצים לפה על מנת שלא יבלעו או ישאפו את הגופים הזרים. חשוב ללמד אותם את הסכנות" מסכם ד"ר חיימוביץ'.

נפל מגובה 3 קומות וחזר ללכת: "הרופאים במרכז רפואי העמק אמרו לי שאני נס רפואי"

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

״העמק״: שישה מגנטים נשלפו מילד בן 9

|