מגדל העמק: בפעם השנייה ברציפות הוכתרה כאלופת ישראל

הרוכבת הצעירה קטפה שוב את המקום הראשון בתחרות רכיבה על סוסים

הישג מרשים לרוכבת ממגדל העמק. עונת התחרויות ברכיבה על סוסים מתפרשת לאורך של כחצי שנה ומורכבת מחמש תחרויות ליגה, אך השנה בעקבות הגבלות הקורונה והסגר שהיה בתחילת השנה חלו ארבע תחרויות בלבד שהתקיימו כולן תחת ההגבלות.
על כל תחרות מקבלים הרוכב והסוס ניקוד בכל מקצה בו הם השתתפו ובהתאם למקום בו הם דורגו באותה תחרות. לאחר מכן עושים שיכלול לסך הנקודות שקיבלו הרוכב והסוס (לכל מקצה בנפרד) לאורך כל העונה, ושלושת הרוכבים עם הציונים הגבוהים ביותר ביחס לשאר הרוכבים במקצה יוכתרו בטקס האליפות.
ישנם מספר ענפי וסגנונות רכיבה תחרותיים בארץ ושנהב מגדי מתחרה בענף הרכיבה המערבית. התחרויות הן תחרויות ארציות תחת ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה בישראל. בכל תחרות ליגה משתתפים מאות רוכבים שמחולקים למקצים שונים ולפי קטגוריית גילאים ורמות רכיבה.
במהלך השנים זכתה מגדי בתחרויות סוסים שונות, אך רק לאחר חמש שנים הגיעה למקומות מספיק טובים בשביל להתברג גם באליפות ישראל במקצים השונים.
"בשנת 2015 דורגתי סגנית ראשונה לאלוף ישראל", סיפרה מגדי והמשיכה: "ב-2016 סגנית שנייה לאלוף ישראל וב-2017 שוב סגנית ראשונה. בשנה שעברה הגעתי למקום הראשון ודורגתי כאלופת ישראל במקצה טרייל קלאס נונפרו שהוא דירוג לרוכבים מעל גיל 18 שאינם מאמנים ולשמחתי הצלחתי לשחזר את ההישג ולעשות זאת גם השנה". במקצה הטרייל קלאס יש מספר אלמנטים שהרוכב והסוס צריכים לבצע בצורה אלגנטית ורגועה כמו פתיחה וסגירת שער (ומעבר דרכו), הליכה לאחור, מעבר נכון במקצבים שונים מעל קורות שמסודרות במגרש ועוד. הסוס והרוכב מקבלים נקודות זכות על האופן בו הסוס מגיב בנינוחות לבקשות הרוכב, על איכויות הביצועים של הצמד במסלול ועל רמות הקושי והיכולות שהם מציגים. כמו כן במקרה של פגיעה בקורות, התנגדות של הסוס לרוכב, אי ביצוע המסלול נכון וכו׳ ישנן נקודות עונשין היורדות מהציון של הצמד לאותו מקצה".