מגדל העמק: אושר תקציב העירייה לשנת 2022

הבעת אמון מרשימה בראש העיר אלי ברדה לאחר שרוב רובם של חברי המועצה הצביעו בעד התקציב לשנה הבאה בסך 212 מיליון שקלים. הרשות מסיימת חמש שנים ברציפות בתקציב מאוזן במהלכן התקיימו בחירות מוניציפליות, משבר פוליטי ואי אישור תקציב מדינה ומגפת הקורונה. צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

חברי מועצת העיר אישרו השבוע ברוב קולות מוחץ את התקציב לשנת 2022 שיעמוד על 212 מיליון שקלים. הצעת התקציב שהוגשה על ידי ראש העיר אושרה בישיבת המועצה האחרונה על ידי כל חברי הקואליציה שהצביעו בעד למעט 2 חברי אופוזיציה שהתנגדו. בפתיחת הישיבה הכריז ראש העיר כי שנת 2022 תמשיך לעמוד בסימן "הסכם הגג" שאמור להגדיל את היצע הדירות באלפי יחידות נוספות וגידול מספר התושבים, בנוסף, ימשיך נושא החינוך לעמוד בראש סדר העדיפויות לצד קידום פרויקטים בכל רחבי העיר. תקציבים נוספים כולל תב"רים ותוספת כוח אדם יוקצו לחזות העיר ואיכות הסביבה.
חשוב לציין כי תקציב הרשות גדל משנה לשנה, ויהיה גידול של 7 מיליון ₪ בהשוואה לתקציב אשתקד והנתונים מלמדים על מגמת צמיחה מתמשכת בכל תחומי החיים.
ברדה העניק ישר כח לשלום זוזוט מנכ"ל העירייה, אשר יחד עם הגזבר מנחם עוז וסגניתו עינת סלמן הובילו את דיוני הכנת התקציב. זוזוט: "ניהול תקציב בסדר גודל כזה הוא אתגר גדול במיוחד ומטרתו לתת מענה ושירות איכותי לתושבי העיר בהתאם לסדר העדיפות של ראש העיר והנהלת העיר".
בסיום הישיבה הודה ברדה באופן אישי ובשמו לכל הסגנים, חברי המועצה על כך שהצביעו בעד התקציב והביעו אמון בראש העיר במדיניותו ובעצם היו שותפים לעשייה העירונית ולהצלחות הרשות ואמר: "מעבר לאישור תקציב 2022, העירייה תסיים גם את שנת 2021 באיזון תקציבי, שנה חמישית ברציפות, מה שמעיד על התנהלות מקצועית של כל בעלי התפקידים". הרשות תעמיד גם השנה את התושבים בראש סדר העדיפויות והתקציב יבטא את צרכיהם וצרכי העיר במגוון תחומים שקיבלו עדיפות תקציבית בספר התקציב". עוד הוסיף ברדה: "במהלך שנת התקציב הרשות תוציא לפועל תוכניות ייחודיות בתחום הפיתוח הכלכלי וההון האנושי בדגש על שיפור השירות לתושבים".