מגדל העמק: אושרו תקציבי ספורט לקבוצות הכדורגל והכדורסל ותשתיות

חברי מועצת העיר אישרו תקציב תמיכה בסך 1.2 מיליון שקלים לקבוצת הכדורגל. תקציב קבוצת הכדורסל יעמוד על 750 אלף שקלים. במקביל, גיוסו כ-7 מיליון שקלים להקמת אצטדיון כדורגל חדש ומושקעים 8 מיליון שקלים בבניית אולם כדורסל בביה"ס "אורט רוגוזין" ו-3 מיליון שקלים בהקמת 3 מגרשי דשא סינטטי

חברי מועצת העיר בעיריית מגדל העמק אישרו את תקציבי התמיכות לקבוצות הספורט הייצוגיות של מגדל העמק לשנת 2020.
האישור התקבל לאחר שוועדת התמיכות של הרשות המליצה בפניי חבריי מועצת העיר לאשר את הבקשות לאחר שבדקה כי אלה הוגשו לפי נוהל תמיכות של משרד הפנים והן עומדות בכל הקריטריונים הנדרשים לאישור כולל אישור "ניהול תקין".
על פי האישור שהתקבל, התמיכה של הרשות המקומית בקבוצת הכדורגל המשחקת בליגה א' תעמוד השנה על 1.2 מיליון שקלים כולל מחלקת הנוער.
יש לציין כי לצד התמיכה בקבוצה הייצוגית העירונית השקיעה הרשות כ-3 מיליון שקלים בהקמת שלושה מגרשי דשא סינטטי (המאושרים על ידי פיפ"א) ועוד שני מגרשים מתוכננים לקום בעתיד.
כמו כן אישרו חברי המועצה תקציב לקבוצת הכדורסל המאוחדת עם עמק יזרעאל ונוף הגליל. הרשות תעביר השנה סכום של כ-500 אלף שקלים בנוסף ל-250 אלף שקלים לקבוצות הנוער ו-100 אלף שקלים לאחזקת אולם הספורט.
בנוסף להשתתפות של 550 אלף שקלים שתעביר כל רשות בהתאם להסכם האיחוד בין הקבוצות.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


במקביל, התקבלה הרשאה בסך 700 אלף שקלים לשדרוג אצטדיון הכדורגל הישן מיד עם סיום עונת המשחקים. הרשות מאגמת משאבים לטובת הקמת אצטדיון חדש ולאחרונה התקבלו הרשאות כספיות בסך 4.250 מיליון שקלים ממשרד התרבות והספורט ועוד מיליון שקלים ממשרד הבינוי והשיכון.
במקביל, עבודות הבנייה של אולם הספורט החדש בבית ספר "רוגוזין" מתקדמות באופן מהיר. האולם החדש יכלול 250 מקומות ישיבה, חדרי הלבשה וחדרי שופטים הכוללים מלתחות ויהיה מונגש על פי כל התקנים הנדרשים. עלות הקמת האולם 8 מיליון שקלים.
ראש העיר אלי ברדה אמר: "הרשות המקומית תמשיך לגייס תקציבים, ליזום תכניות ולהוציא אותם לפועל בעדיפות לטובת מערכת החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי במקביל לתמיכה שוטפת בקבוצות הספורט הייצוגיות המתנהלות באופן מקצועי עם ניהול תקין, ובימינו זה לא מובן מאליו".

 

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|