על חם: השיטור העירוני של מגדל העמק תפס עברייני סביבה

קריאה למוקד השיטור העירוני במגדל העמק הביא לתפיסתם של שלושה נהגי משאית שופכים פסולת בניין בתוך חורשת יער. לאחר תשאול קצר ובדיקה של פרטי המקרה, שלושת הנהגים והסדרן שהיה עמם קיבלו דו"חות במקום.

השיטור העירוני במגדל העמק ממשיך להציג הישגים מרשימים: במסגרת סיור שגרתי שהתקיים השבוע התקבלה במוקד קריאה על השלכת פסולת חשודה בתוך יער סמוך לאזור התעשייה רמת גבריאל.
מיד בהגיעם למקום הבחינו צוות משותף של המשטרה והשיטור העירוני כי הכניסה לחורשה הסמוכה למפעל ההיי טק, "פלקסטרוניקס", שחסומה בדרך כלל באבנים גדולות – פתוחה לרווחה. הניידות נכנסו מיד פנימה והבחינו בשלוש משאיות משליכות במקום פסולת אבנים. היות ומדובר בתחום פיקוח של יחידת השיטור העירוני, אלה לקחו פיקוד ולאחר תשאול קצר של שלושת נהגי המשאיות והסדרן שהיה עימם בשעת המעשה הבינו כי הדבר נעשה ללא היתר חוקי ומיד חילקו דו"חות לארבעת החשודים.

 

אחת המשאיות שנהגה השליך פסולת
אחת המשאיות שנהגה נתפס משליך  פסולת

 

• מנהל אגף הפיקוח בעירייה: אני מגבירים את האכיפה בנושא. יש לנו אפס סובלנות בעניין"

כמו כן נתן צוות השיטור לסדרן התראה בת שבוע ימים בלבד לנקות את כל השטח עליו שפכו את הפסולת ובמידה ולא יעשו כן – יקבלו דו"חות של המשרד לאיכות הסביבה. מנהל אגף הפיקוח בעיריית מגדל העמק, בוריס נמירובסקי מסר: "אני קורא לתושבים לגלות ערנות ולדווח למוקד העירוני. אנו מגבירים את האכיפה בנושא הסדר הציבורי, הבטיחות, ניקיון בכלל והשמירה על היער והחורש הטבעי בפרט. מי שייתפס לא רק יספוג דו"חות עירוניים אלא גם דו"חות איכות סביבה בסכומים של אלפי שקלים, יש לנו אפס סבלנות בעניין הזה".

סמוך לנהלל: נשק מוסלק נמצא ברכב

|

לבקשת משטרת ישראל: הושמד רכב משופר בשווי 140 אלף ש"ח

|

נוף הגליל: נתפסה סחורה החשודה כמזויפת

|