מגדלי הברוש: הופכים את חלום המגורים שלכם למציאות

אוהבים את החיים הטובים? מחפשים מיקום מגורים מנצח בלב ליבה של בירת העמק? מתחברים לעיצוב פורץ דרך? פרויקט היוקרה הבוטיקי "מגדלי הברוש", שמשווקות קבוצת חסון ורון עבודות עפר מציע לכם את הטוב ביותר שיש לעפולה

בעשור האחרון הפכה עפולה, בירת העמק ליעד נדל"ני מבוקש עבור משפחות צעירות, משפרי דיור, משקיעים, יזמים ועוד. המגמה הזו רק התחזקה במרוצת השנה האחרונה בעת שנגיף הקורונה הגיח לחיינו והדירות בשכונות ברחבי העיר ובייחוד במרכזה נחטפות כמו "לחמניות חמות", כשהמחירים ממשיכים לטפס מעלה ומעלה.
על רקע הסחרור הארצי בענף הנדל"ן משווקות בימים אלה "קבוצת חסון" ו"רון עבודות עפר" את "מגדלי הברוש", פרויקט יוקרה מרהיב ובו בנייני בוטיק, עם סה"כ כ- 54 יחידות דיור.
בכל הנוגע למוניטין של קבוצת חסון אין צורך להרחיב. לאורך השנים הקבוצה בנתה אינסוף פרויקטים מוצלחים ואיכותיים ברחבי העיר ומחוצה לה, עם שלל דיירים מרוצים.

• לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

פרוייקט היוקרה מגדלי הברוש מצוי בלוקיישן אטרקטיבי במיוחד- על ציר הרחובות איינשטיין, הדגן ויוספטל- הלב השקט והפועם של העיר.
בפרוייקט הזה אי אפשר שלא להכביר במילים על המיקום כשהבניינים יהיו צמודים למרכז העיר עפולה, מרחק של דקות הליכה ספורות. מעבר לכך הפרוייקט קרוב למוסדות חינוך לכלל הגילאים, בתי ספר, גנים, להיכל התרבות העירוני וקו רכבת העמק מצוי אף הוא במרחק הליכה קצרה. הדיירים ייהנו גם מפארק מדהים ומעוצב בתוך הפרוייקט- כולל עיצוב מותאם של מעצב נוף.

מגדלי ברוש: תשומת לב לפרטים הקטנים והעיצוב הסביבתי והנוף
מגדלי ברוש: תשומת לב והעיצוב הסביבתי והנוף

הגעתם לפה ולא מספיק לכם? ובכן גם תרבות פנאי וקולינריה תוכלו להשיג שוב ממש מתחת לבית, ואותו הדבר גם בכל מה שקשור לגני שעשועים, שירותי בריאות, שירותים של מוסדות עירוניים ובקיצור: כל מה שמשפחה צריכה בכדי לקבל איכות חיים – הלכה למעשה.
הרוכשים הפוטנציאלים יכולים לבחור בין דירות ארבעה וחמישה חדרים, רחבות ידיים, מיני פנטהאוז, דופלקס ודירות גן מפנקות וגדולות.
"בפרוייקט הזה יש תשומת לב לפרטים הקטנים עם ראייה עתידנית בכל הנוגע לנוחות בסביבה הביתית של הדיירים שירכשו דירות בפרוייקט", אמר השבוע אביה חסון והוסיף: "הבניינים יהיו מרהיבים ומעוצבים בשיא הקדמה גם מבפנים וגם מבחוץ, עם הקפדה על כל פרט, מהקטן והגדול, כחלק בלתי נפרד מהתרבות הארגונית של קבוצת חסון. מעבר לכך רמת הגימור תהיה בסטנדרט מהגבוהים שיש".

חדרים מוארים הצופים אל מרחבי הנוף
דירות ארבעה וחמישה חדרים, רחבות ידיים, מיני פנטהאוז, דופלקס ודירות גן מפנקות וגדולות

בפרויקט "מגדלי הברוש" תכנון אדריכלי מוקפד, כשבכל קומה רק שני דיירים. צפי האכלוס, כך מסביר אביה חסון, הוא בשנת 2023, וכשבקבוצת חסון מבטיחים משהו, הם עומדים בו.
"אנחנו נמצאים בתקופה בה הנדל"ן בעפולה משגשג", הוסיף לסיום אביה חסון, "יש פה הזדמנות אמיתית עבור משפחות ומשפרי דיור לגור בפרוייקט פורץ דרך, עם דירות שמתאימות למשפחות צעירות ובכלל למעוניינים במגורים איכותיים, בסביבה נעימה ואורבנית. מעבר למיקום המנצח השקענו המון מחשבה בכל פרט בפרויקט הזה ואנו מזהים התעניינות רבה מצד רוכשים שמעוניינים לגור במגדלים הללו".
עדיין מתבלטים? בקבוצת חסון ישמחו לשוחח ולהעניק מענה לכל שאלה ובכדי להגשים לכם את החלום למציאות, בדיוק כפי שכתוב בכותרת של כתבה זו.

לפרטים נוספים
אביה חסון: 0546727070
מייל avia@hasson.co.il