מברוק: פראמדיקית מד"א מהעמק תשיא משואה ביום העצמאות ה-72 למדינה

הפארמאמדיקית יסמין מזאוי בת ה- 21 מנוף הגליל התבשרה על בחירתה על ידי שרת התרבות והספורט, חה"כ מירי רגב בשיחת וידאו במוקד השליטה הארצי של מגן דוד אדום. צילום: מד"א

שרת התרבות והספורט, חה"כ מירי רגב, יו"ר ועדת השרים לענייני סמלים וטקסים, בישרה היום ליסמין מזאוי בת ה- 21 מנוף הגליל, פראמדיקית מתנדבת במגן דוד אדום, כי היא תשיא משואה בטקס הדלקת המשואות לנעילת אירועי יום הזכרון ופתיחת אירועי יום העצמאות ה-72 למדינת ישראל.
השרה בישרה זאת ליסמין בשיחת וידאו, כשהייתה במוקד השליטה הארצי של מגן דוד אדום, יחד עם מנכ"ל מד"א אלי בין ועשרות חובשים ופראמדיקים, שהתרגשו מאוד למשמע הבשורה.
פראמדיקית מד"א יסמין מזאוי, התרגשה מאוד והתקשתה לעצור את הדמעות. "בבית גדלתי על ערכים שתואמים את ערכי מד"א", היא סיפרה, "ערכים של אהבה ועזרה לאחר, מבלי לדעת מי הוא, ומאיזה דת, גזע ומין הוא מגיע. התחלתי להתנדב במגן דוד אדום עוד כנערה, ולפני ארבע שנים, כשחזרתי מהמסע לפולין עם משלחת מד"א, החלטתי לפעול להגברת זיכרון השואה. מאז שהייתי ילדה קטנה, ההורים שלי היו אומרים לי שאני בין סוכני השינוי של החברה הערבית להשתלבות במדינה. זה מה שאני עושה, ואמשיך לעשות".

יסמין מזאוי במעמד מנכ"ל מד"א, אלי בין, מתבשרת על השרה רגב על בחירתה. צילום: מד"ארתה
יסמין מזאוי במעמד מנכ"ל מד"א, אלי בין, מתבשרת על השרה רגב על בחירתה

השרה מירי רגב: "אני שמחה להודיע על החלטתי לבחור ביסמין מזאוי להשיא משואה ביום העצמאות ה- 72 של מדינת ישראל. יסמין, מתנדבת מצטיינת, נציגת הדור הצעיר של המתנדבים במד"א שבנצרת, החלה את דרכה לפני מספר שנים כמגישת עזרה ראשונה וכיום מוכשרת כפראמדיקית מהשורה הראשונה. יסמין מייצגת את רוח הנתינה של אלפי המתנדבות והמתנדבים מכל חלקי העם בארגון מד"א. יסמין מביאה לידי ביטוי את מסירותו, מקצועיותו ואנושיותו של ארגון "מגן דוד אדום", העומד בחזית המאבק למען בריאות העם בישראל מידי יום וכעת, ביתר שאת, בעת המלחמה בנגיף קורונה. ארגון מד"א, ארגון ההצלה הגדול והוותיק בישראל, חוגג 90 שנה להקמתו וזה אך טבעי להצדיע לעובדותיו, לעובדיו ולמתנדביו מכל חלקי האוכלוסייה כל יום מימי השנה, כל שכן בימים אלה של התמודדות אמיצה עם התפשטות נגיף הקורונה. יסמין פועלת להגביר את ההיכרות עם זיכרון השואה בקרב סביבתה כדי לטפח רגשות של ערבות הדדית בקרב נוצרים, מוסלמים ויהודים בישראל. בעשייתה המבורכת כמתנדבת מצטיינת במד"א וכמי שמבקשת להנחיל את מורשת השואה בקרב נוצרים ומוסלמים בסביבתה, יסמין מחזקת את גשר האיחוד הרב תרבותי בין הקהילות השונות ובין אדם לאדם בישראל".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אלו חדשות טובות ומרגשות מאוד, בימים הלא פשוטים שאנו עוברים במגן דוד אדום ובמדינת ישראל בכלל. אנחנו גאים ביסמין מזאוי, פראמדיקית מוכשרת ומסורה, שתייצג בכבוד בטקס הדלקת המשואות את 30,000 העובדים והמתנדבים של מד"א, שהמשותף לכולם הוא המחויבות התמידית לסיוע לכל מי שזקוק לכך ולהצלת חיים, ללא כל הבדל דת, גזע או מין. אני רוצה להודות לשרה מירי רגב על בחירתה, ועל הוקרת ארגון מגן דוד אדום כולו".

חניכי מכינת חנתון חילקו תמרים ומים לשבירת צום הרמדאן

|

מרגש: קהילת קיבוץ גבים נפרדה מקיבוץ מזרע ומאנשי החינוך

|