מבקרת עיריית עפולה נבחרה לקדנציה שנייה בתפקיד יו"ר מבקרי הרשויות

רו"ח עינב פרץ, מבקרת עיריית עפולה ב-15 השנים האחרונות נבחרה לקדנציה שנייה בתפקיד יושבת ראש איגוד מבקרי הרשויות בישראל. צילום: דוברות עיריית עפולה

השבוע נערכו בחירות להנהלת איגוד מבקרי הרשויות המקומיות בישראל, גוף יוקרתי המאגד את כל המבקרים בעיריות, המועצות האזוריות והמועצות המקומיות בישראל שבראשו עומדת בשלוש הנשים האחרונות רו"ח עינב פרץ המשמשת כמבקרת עיריית עפולה בחמש עשרה השנים האחרונות.
חברי האיגוד שהביעו בעינב פרץ את אמונם לא הציבו מולה מועמדים והיא נבחרה פה אחד לכהונה נוספת של שלוש שנים, הישג חסר תקדים. "אני מודה לחבריי המבקרים אשר הביעו את אמונם בי ומבטיחה לעשות כל שלאל ידי על מנת להמשיך ולחזק את מוסד הביקורת", אמרה השבוע פרץ הזוכה להערכה רבה גם במשרדי הממשלה, מבקר המדינה, מרכז השלטון המקומי והגופים העוסקים בביקורת.
בתפקידה כיו"ר האיגוד צברה הישגים חסרי תקדים במהלך כהונתה שהבולט שבהם, קביעת תקן ותקציב למבקרים ברשויות שהביאו לחיזוק מעמד הביקורת בשלטון המקומי ולהסדרת נושא ההעסקה של עשרות מבקרים ברשויות שנמנעו מלמנות מבקר. כמו כן ליוותה פרץ בשלוש השנים האחרונות מבקרים אשר נזקקו להגנת מבקר המדינה ולצווי הגנה וזאת הודות לקשרים שטיפחה במשרדי מבקר המדינה במשך השנים.
בחירתה לקדנציה נוספת תאפשר לרו"ח פרץ להמשיך ולקדם חקיקה הנוגעת לשלטון המקומי בכלל ולמוסד הביקורת בפרט, תוך שהיא מנצלת את המעמד לו היא זוכה במוסדות השלטון. כך למשל ניתן היה לראות אותה בוועדת הפנים של הכנסת בישיבות אשר דנו בתיקונן של תקנות העיריות הנוגעות לקבלת עובדים לעבודה ברשויות המקומיות וכן בישיבות הוועדה לביקורת המדינה שם הפכה לאורחת קבע. יש לציין כי מלבד פרץ ייצגו את הצפון  חברי הנהלה נוספים ובהם מבקרת עיריית מגדל העמק, טליה רוזין ומבקר עיריית טבריה ליעוז קדוש. 

 

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

לבקשת משטרת ישראל: הושמד רכב משופר בשווי 140 אלף ש"ח

|