מבצע יולדת: שוטרי תחנת נצרת חסמו ופינו צירים למעבר יולדת כורעת ללדת

לא זה לא סרט, אשה כורעת ללדת ובעלה שמיהרו לבית החולים, ונקלעו למצוקה בכבישים, חולצו על ידי שוטרי תחנת נצרת שהובילו אותם במהירות בבטחה למחלקת היולדת בבית חולים בנצרת. המחשה: ויקיפדיה- צילום משטרת ישראל

במוקד 100 של משטרת ישראל התקבלה שיחה בשעות הצהרים של יום שבת, מתושב כפר עוזייר שאשתו כרעה ללדת, כאשר הם עושים את דרכם בדחיפות לחדר הלידה בבית חולים בנצרת. הבעל בשיחה נשמע אובד עצות בשל העומס והפקקים בכבישים בדרך לבית החולים.
המוקד בתגובה למצוקתו, קישרה את הזוג לשוטרי תחנת נצרת, שפגשו אותו בכביש 77, לאחר שתדרכו את הנהג לנסוע אחריהם, פתחו בנסיעה מבצעית תוך פינוי נתיב חירום לזוג. במקביל, בנצרת נוספה לשיירה, ניידת נוספת שליוותה מאחור את מכונית בני הזוג בכדי להובילם בבטחה ליעדם.
במהלך הנסיעה, בעזרת השוטרים שבחרו בנתיבים מהירים, נעקפו מרבית הפקקים, ותוך זמן קצר, הובלו בני הזוג עד לבית החולים נצרת, שם כבר המתין צוות הרופאים שקיבל התרעה מראש, וקיבל את פני היולדת.
השוטרים שהרגישו מחויבות לשלום האישה, אף התעדכנו מאוחר יותר והתקשרו לשאול בשלומה של היולדת, הוברר כי הלידה עברה בשלום ולזוג המאושר נולדה בת. בני הזוג הודו לשוטרים מעומק ליבם על הסיוע שקבלו.

עפולה: עמותת החסד סל"ע מחלקת חליפות חדשות לפסח

|

בשישי: יום פתוח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|