מבצע חיסונים לתלמידים בבתי הספר

עיריית עפולה תצטרף השבוע למבצע הארצי המשותף עם פיקוד העורף, משרד הבריאות ומשרד החינוך ותקיים השבוע מבצע חיסונים ענק לגילאי 5-11 בתוך בתי הספר היסודיים בעיר. צילום: עיריית עפולה

גל הקורונה החמישי כבר נמצא מעבר לפינה ואיתו גובר החשש להתפשטות הוריאנט 'האומיקרון' המדאיג ובעיריית עפולה חברו למבצע החיסונים הארצי שמבקש בין היתר להקל על ההורים ולקיים מבצע חיסונים ענק ומרוכז לתלמידים בגילאי 5-11 בכל בתי הספר בעיר בשיתוף משרד הבריאות, משרד החינוך ופיקוד העורף ובברכת הנהגת ההורים העירונית.
המבצע יתקיים לאורך שלושה ימים השבוע בימי שני, שלישי וחמישי בין השעות 07:30-14:00 כאשר בכל יום יתבצעו חיסונים בבתי ספר שונים (למועד המדויק יש לפנות לבתי הספר). בבתי הספר ביקשו מההורים לשלוח את ילדיהם עם חולצה קצרה מתחת לבגדים החמים וזאת כדי שלא יישארו חשופים בעת החיסון.
הורים המבקשים לחסן את ילדיהם יוכלו לשהות לצדם במהלך החיסון בתחילת היום (07:30-08:00) ובסוף היום (13:00-14:00). כמו כן מבהירים בבתי הספר כי כל הורה שאישר לחסן את ילדו שלא בנוכחותו – בית הספר ידאג להדפיס את אישור ההורים ולצייד את הילד בידו בטרם יחוסן. לגביי ילדים שכבר קיבלו את מנת החיסון הראשונה הם יוכלו לקבל את המנה השנייה בבית הספר בתנאי שחלפו שלושה שבועות מהחיסון הראשון. במידה ולא חלף הזמן הדרוש בין החיסון הראשון לשני –לא יוכלו התלמידים להתחסן.
לגביי תלמידים מחלימים שעברו שלושה חודשים מאז החלמתם- יוכלו אף הם לקבל את החיסון בבית הספר. בשני המקרים, מנת חיסון שנייה ומחלימים, על ההורים להביא אישור מודפס המעיד על חיסון התאריך הראשון או תאריך ההחלמה).