מבצע אכיפה: המשטרה פסלה את רישיון הנהיגה של 28 נהגים

במהלך המבצע נתפסו 35 נהגים כשהם נוהגים ללא רישיון נהיגה או שרישיונם נפסל מתוכם 9 נהגים שחזרו על עבירה זו למרות שעונש מאסר מרחף מעל ראשם נעצרו.

לפני כשבוע ביצעה משטרת ישראל מבצע אכיפה ממוקד מטרה כנגד עבירות תנועה של נהגים הנוהגים בבריונות בכביש, מסכנים חיים ופוגעים באיכות החיים של התושבים.
האכיפה התמקדה במקומות המועדים לתאונות דרכים, או שהוגדרו כמקומות בהם יש הפרעה לתנועה המסכנת את משתמשי הדרך ופגיעה באיכות החיים של האזרחים.
במסגרת האכיפה הממוקדת נרשמו 1,152 דוחות תנועה מתוכם 36 רכבים הושבתו ול- 28 נהגים נפסל רישיון הנהיגה בשל עבירות תנועה שונות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


35 נהגים נתפסו כשהם נוהגים ללא רישיון נהיגה או שרישיונם נפסל מתוכם 9 נהגים שחזרו על עבירה זו למרות שעונש מאסר מרחף מעל ראשם נעצרו.
בנוסף נתפסו 48 רכבים משופרים שלא כחוק המסכנים את משתמשי הדרך ואת הנהגים והנוסעים ברכב עצמו. בעלי הרכב קיבלו דוחות תנועה וחלק מהרכבים בהם נמצאו ליקויים חמורים אף הושבתו.
משטרת ישראל פועלת רבות לשינוי תרבות הנהיגה בישראל ומניעה של תאונות באמצעות פעילות אכיפה ממוקדת תוך שילוב פעולות הסברה ומניעה לנהגים ותלמידים  זאת כדי למנוע מהנהג הנורמטיבי לעבור על החוק וכדי להפוך את התנועה בישובים לבטוחה יותר לנוסעים ברכב ולהולכי רגל.