מבצעים מטורפים אצל אלי וגדי בעפולה, השר אופיר אקוניס מבקר בעיריית עפולה והחיילים ממגדל העמק מתכוננים לשחרור. פלאש! – רכילות בעמק

↑ רוצו מהר- לפני שייגמר: טירוף בחנות המותגים המובילה "אלי וגדי", בשדרות ארלוזרוב בעפולה. כל המותגים המובילים ב149 ש"ח. כן אתם רואים וקוראים טוב.

תרשו לנו לברך במזל טוב אחד גדול את אמילי זיידל וסיוון שמיר לוי שילדו השבוע והכניסו שחקני חיזוק למשפחת שחקים.

↑ תכירו את האחיות הקסומות והמקסימות. מימין לשמאל: סימי יפה ושמחה שנפגשו יחד למצוות ביקור חולים. רק בריאות וטוב.

קצרצר וקולע: חבר מועצת העיר עפולה לשעבר, יוסי אסרף חגג בראשית השבוע את יום הולדתו. מזל טוב.

↑ שר המדע אופיר אקוניס ביקר השבוע בעיריית עפולה ונפגש עם ראש העיר אבי אלקבץ, סגנו שלמה מליחי ומנכ"ל העירייה שלום שלמה. אקוניס הציג בפני בכירי העירייה את התכניות של משרד המדע ואמר כי יעשה הכל על מקמנת לעמוד לרשות העירייה בכל תפקיד אותו ימלא.

עו"ד זוהר ארבל ועורכת הדין סיוון אוחנה כיכבו השבוע על מסך הטלוויזיה, בתוכנית הבוקר של ערוץ 10 בו הם דיברו על ירושות. היה מרתק.

↑ מורות, מורי וגננות החינוך המיוחד בנצרת עילית, מגדל העמק, חצור הגלילית ומועצה אזורית גולן קיבלו מחשבי אייפד במסגרת התכנית "אייפד לכל מורה לחינוך מיוחד" של קרן אתנה. צילום: אמיר אלון.

כ-50 חיילים וחיילות ממגדל העמק שעתידים להשתחרר בחודשים הקרובים מהשירות הצבאי השתתפו בסדנת שחרור שמטרתה לכוון את הצעירים באופן נכון ומוסדר לקראת ה"יציאה לאזרחות". רכזת חיילים משוחררים עו"ד סיוון קסלסי סיפרה: "כבר מיומי הראשון בתפקיד היה ברור לי שסדנאות הכנה לשחרור לחיילי מגדל העמק הם יעד חשוב והכרחי.