"מאריק איינשטיין עד זוהר ארגוב”: 140 תלמידים מעפולה כיכבו במופע "פרי עמלנו"

בהפקה המשומנת, תחת הכותרת "70 שנה ומנגינה", הופיעו נגנים וזמרים והרכבים שונים לצד כוריאוגרפיה יצירתית ותוססת ותלבושות מרהיבות – כל זאת בפני קהל של הורים, אורחים ותלמידים

140 תלמידי העיר עפולה כיכבו ביום ראשון השבוע על במת היכל התרבות במופע "פרי עמלנו”- מופע כיתות המוזיקה המסורתי של הקונסרבטוריון וחטיבות הביניים. המופע 'נולד' לפני כ- 17 שנה, ביוזמתו והובלתו של בצלאל קופרווסר- אז מנהל הקונסרבטוריון בבירת העמק והיום מפקח ארצי על לימודי המוזיקה במשרד החינוך ויורם צדוק –מנהל מוזיקלי של חבורות הזמר. מדובר במופע ייחודי המביא אל הבמה את פרי העבודה המאומצת הנעשית בכיתות המוסיקה, ומשלב קטעי תזמורת, שירים של חבורות הזמר וגם שירים המשלבים סולנים עם התזמורת, ברפרטואר מגוון של שירים ישראלים לצד יצירות בסגנונות שונים. המופע עולה כאמור מדי שנה על הבמה בהיכל התרבות תוך הקפדה על עמידה בסטנדרטים גבוהים מבחינה מוזיקלית, מול קהל רב של הורים ותלמידים.

• "המופע מאפשר חשיפה רחבה בפני קהל רב של הורים ותלמידי בתי הספר בעיר"

לילך מידן, מנהלת הקונסרבטוריון בעיר אמרה השבוע: "המופע הוא תוצר של עבודה משותפת בהובלת הקונסרבטוריון, עם ביה"ס לאמנויות אורט אלון בן-גוריון, רשת "שחקים" ומינהל חינוך בעיריית עפולה", אמרה מידן.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


המופע הוקדש השנה כולו למוזיקה ישראלית, ולכן נקרא – "70 שנה ומנגינה". שולבו בו שירים וקטעי מוזיקה שכולם חוברו ובוצעו על ידי מלחינים, יוצרים ומבצעים ישראליים מובילים, מאריק איינשטיין ועד זהר ארגוב, מנעמי שמר ועד להקת משינה, מהגשש החיוור ועד ארקדי דוכין.
המופע היה קצבי, צבעוני וזורם לאורך כשעה וחצי. על הבמה הופיעו תלמידים מכיתות ז' עד יב', נגנים וזמרים, בביצועי תזמורת, בשילוב הרכבים שונים, כוריאוגרפיה תוססת ותלבושות מרהיבות. בהכנת המופע השתתפו צוות עובדי ומורי הקונסרבטוריון ומגמת המוזיקה, מנצחים, מעבדים, כוריאוגרפית ועוד רבים.
"התגובות היו חמות ונלהבות", הוסיפה מידן, "הורים התקשרו להודות על ההשקעה בילדים והביעו את הערכתם למקצועיות והליווי. אין ספק שהיה זה אירוע מקסים, מכובד, מרגש ומקצועי. החזה של כולם התנפח מגאווה והעיניים דמעו מהתרגשות".

 

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|