מאיר כהן: "לא ציפיתי שאחרי 8 חודשים בלי שכר יזרקו אותי לעזאזל"

מאיר כהן, שהרים בתחילת העונה הנוכחית את בית שאן במו ידו וללא שום תקציב, נזרק מהקבוצה. מאיר כהן: "אם לא אני-לא הייתה קבוצה אפילו בליגה ג'". המנכ"ל שראל אזולאי בתגובה: "מאיר כהן נכשל, איבד את חדר ההלבשה ואת האוהדים". רפי בוסקילה מונה למאמן במקומו. צילום: אבי רביבו

שוער העבר והמאמן בהווה מאיר כהן הרים בתחילת העונה הנוכחית את הפועל בית שאן במו ידו וללא תקציב. בלעדיו, סביר מאוד להניח, הפועל בית שאן לא הייתה פותחת את דרכה גם בליגה ב'. אלא שהשבוע הוא נזרק באופן תמוה מהמועדון ע"י ההנהלה החדשה, וזאת על אף שהוא חתום על חוזה לשלוש שנים. מאיר כהן, שידוע בתור אחד שלא שומר דברים בבטן, תקף השבוע בחריפות את ההחלטה של ההנהלה ואמר: "הבאתי להם קבוצה בלי כסף ומכלום, אף אחד לא האמין שתהיה פה קבוצה בכלל. דאגתי להביא 24 שחקנים בלי כסף. חלקם הגיעו באוטו שלי לאימון. עשינו 12 נקודות בניגוד לכל הציפיות. פתאום נכנסו להנהלה שראל אזולאי ואילן אבוטבול מטעם ראש העיר ורוצים להזיז אותי, הם חושבים שהם אלוהים". מה שמרתיח עוד יותר את מאיר כהן היא העובדה שהוא לא קיבל שכר במשך 8 חודשים. "לא ציפיתי שדווקא אחרי 8 חודשים שבהם לא קיבלתי שכר יבואו ויזרקו אותי לעזאזל", הוא אומר, "מהרגע הראשון הבנתי שבהנהלה החדשה סימנו אותי וזה לא קשור לתוצאות בכלל. יכול להיות שהם חששו מהדומיננטיות שלי כי לא נתתי להם להתקרב מבחינה מקצועית או שבכלל משהו פוליטי. הם טוענים שזה על רקע מקצועי. איזה מקצועי? אני אשם בזה שהורידו לקבוצה 9 נקודות בגלל שהקבוצה הלכה להקפאת הליכים".

מנכ"ל הפועל בית שאן שראל אזולאי הגיב לדבריו של מאיר כהן ואמר: "ב-7.1.2019 מאיר כהן קיבל מאיתנו מכתב רשמי ובנוסף התקשרות טלפונית מול הנאמן של הקבוצה, יומיים אחרי המשחק מול רמות מנשה, ובו הודיע לו להתיר את החוזה שלו (10 אלף שקלים בחודש-חוזה לשלוש שנים). שבעה חברי הנהלה התכנסו וקיבלו החלטה משותפת שמאיר כהן נכשל בתפקידו ולא יכול להמשיך. הוא הוציא 12 נקודות מתוך 49 וזה כישלון ברור. כרגע אנחנו במקום האחרון והדרך לליגה ג' קרובה מתמיד. הוא קיבל הרבה החלטות שגויות. מאיר כהן איבד את חדר ההלבשה ואת האוהדים ולכן ראינו לנכון להביא מאמן אחר. מתפקידנו להציל את המצב וכרגע המטרה העיקרית שעומדת לנגד עינינו היא השארת הקבוצה בליגה". בתוך כך, מי שמונה בינתיים למאמן הקבוצה הוא רפי בוסקילה.

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|