מאירים את אורם של דיירי בית גרבסקי

עיריית מגדל העמק, בשיתוף האגף לשירותים חברתיים והיחידה להתנדבות, הובילה יוזמה מרגשת במהלכה הגיעו כוחות הביטחון בכל יום למשך 8 ימים להדליק חנוכייה בבית השיקום בעיר. צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

הרשות באמצעות האגף לשירותים חברתיים, היחידה להתנדבות בהובלת אילנה פרץ עייש ושירלי אלקובי מנהלת היחידה לביטחון קהילתי חברו במיזם משותף עם כוחות הביטחון להדלקת נרות חנוכה בכל יום במהלך שמונת ימי החנוכה.
המשטרה, כב"ה, איחוד הצלה, שיטור עירוני, פיקוח, יחד למען החייל מד"א ואחוקים חגגו כל ערב עם דיירי בית גראבסקי, הוסטל לנכים בקהילה, וביחד הפיצו אור ושמחה.
ביום שלישי האחרון, בהשתתפות השיטור העירוני והפיקוח, כיבדו את המקום ראש העיר אלי ברדה אשר ברך על הנרות, מ"מ וסגן ראש העיר סרגיי אוקלנדר, סגן ראש העיר והממונה על תיק הרווחה דורון אלחרר, מנהל האגף לשירותים חברתיים מומי בין סימון מנהלת מדור קהילה אהובה גובני חגי, מנהל אגף הפיקוח בוריס נמירובסקי, שוטרים ופקחים. נאמני פותחים עתיד ושנת שירות של האיחוד החקלאי שרו, רקדו ושימחו את הדיירים.
קובי ויזל מנכ"ל בית גרבסקי סיפר על המקום המיוחד הידוע בכל הארץ בטיפולים לחולי טרשת נפוצה וסי.פי והודה לכולם על החיבור של המקום לקהילה.
אלי ברדה סיפר על תהליך הקמת בית גרבסקי בשיתוף פעולה של העירייה וציין כי ערך ההתנדבות והנתינה הוא ערך שמאפיין את מגדל העמק: "אני רוצה להודות לכוחות הביטחון על שיתוף הפעולה ועל הבאת האור והשמחה לדיירי בית גרבסקי".